رشت- فرماندار رشت با اشاره به فضای عقلانیت، ایمان، مطالبه گری و نقد منصفانه حاکم بر دانشگاه ها گفت: دانشجویان با هوشیاری طرح خطرناک استکبار در ضربه به نظام در اتفاقات اخیر را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ...

رشت- ذاکر اهل بیت (ع) در مراسم یادواره شهدای دانشجوی گیلان خاطره ای از دیدار دختر شهید «محمدحسین عطری» با پدرش در کنگره ۸ هزار شهید استان بیان کرد.

...

رشت- براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان همه دانشگاه های استان از فردا امتحانات خود را رأس ساعت مقرر و در فضای محدود برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان همه ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن از آگاهی و توانایی دانشجویان واهمه دارد، گفت: دشمن برای ایجاد وقفه در مسیر توسعه کشور، فضای دانشگاه ها را به سمت مباحث غیرمرتبط سوق می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بصیرت و آگاهی دانشگاهیان تضمین کننده توسعه کشور است، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور عصر دوشنبه در ...

رشت- رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به اینکه این دانشگاه اصل را بر روشنگری و تبیین گذاشته است، گفت: بسترهای مناسبی در زمینه سیاسی و اجتماعی در این دانشگاه وجود دارد.

مهرداد توکلی راد در گفتگو با خبرنگار ...

رشت- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه تشکل های دانشجویی به فضای دانشگاهی جلوه مدنیت می بخشد، گفت: آیین نامه مطالبه گری در دانشگاه ها تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین کلانتری شامگاه دوشنبه در ...

رشت- رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه ۲۳ شرکت دانش بنیان در مراکز رشد این دانشگاه فعالیت می کنند، گفت: آستارا و انزلی در گیلان ظرفیت راه اندازی دانشگاه بین المللی را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان رقابت های تنیس روی میز سومین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر و دختر شاهد و ایثارگر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از رقابت های تنیس روی میز سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ...

مسابقات انتخابی تیم ملی سه گانه دانشجویان کشور به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در رقابتهای جهانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقات جهانی سه گانه دانشجویان ...

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور با قهرمانی دانشگاه تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور پایان یافت.

در این المپیاد، دانشگاه تهران با کسب ۸ ...

[ad_1]

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود هیات رئیسه مجلس برای اتخاذ تدابیری به منظور بازگشت دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین به کشور شد. ...

به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا محیطی» در خطبه های نماز جمعه که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع کومله برگزار شد، گفت: جهاد یعنی تلاش و کوشش با تمام ظرفیت در راه خدا و خالصانه ...


شب قدر هیئت کجا برم؟
11 اردیبهشت 1400

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لنگرخبر، تمامی شب و ماه های سال دارای ارزش و فضیلت های فروانی است که بعضاً هرکدام از این روزها اعمال و فضیلت های خاص خود را دارد. ولی یکی از پرفضیلت ترین شب ها در ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، هم زمان با پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان و شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) تعدادی از توان خواهان جسمی و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در مسجد جامع کومله به صرف افطار اطعام شدند.

به گزارش لنگرنیوز، همزمان با عید سعید فطر، روزه داران شهر کومله نماز فطر را به امامت امام جمعه کومله حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در مسجد جامع این شهر اقامه کردند.



 

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان