رئیس اداره پارک ملی بوجاق از فرود بیش از 15 هزار پرنده مهاجر آبزی و کنارآبزی در تالاب بین المللی بوجاق کیاشهر خبر داد و گفت: پارک ملی بوجاق به وسعت سه هزار و ۳۴۳ هکتار، همه ساله ...

استاندار گیلان از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح توسعه و بازآفرینی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) خبر داد.

...

معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل تعزیرات و صمت گیلان به همراه کارشناسان بخش آرد و نان و تعزیرات بعد از دستور استاندار گیلان مبنی بر رسیدگی فوری به وضعیت نان در آستانه اشرفیه از واحدهای نانوایی در این ...

به ...

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با انتقاد از کاهش سرانه توزیع آرد در این شهرستان به نسبت شهرستان های مجاور گفت: در حوزه آرد و نان و بر اساس آخرین آمار سرانه توزیع آرد به ازای هر نفر در ...

استاندار گیلان در جلسه بررسی مشکلات حوزه آرد و نان، مسوولان را مکلف کرد در مدت زمان یک هفته دلایل عدم مناسب توزیع نان در شهرستان آستانه اشرفیه را بررسی کنند.

...

آستانه اشرفیه قطب مهم تولید بهترین کیفیت بادام زمینی در کشور است و  بیشترین بادام زمینی گیلان در این شهرستان  تولید می شود. این شهر به علت دارا بودن زمین های حاصلخیز، ۸۰ درصد تولید بادام زمینی کشور ...

مردم دیار سلطان در روز ۲۸ صفر با پخت و توزیع هشت هزار غذای نذری از زائران و سوگواران پذیرایی می کنند تا گوشه ای از ارادت مردم این منطقه به خاندان عصمت و طهارت (ع) را نشان دهند.

...

در مراسم جاماندگان اربعین در صحن حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) هرکسی در تلاش برای یافتن جایی بود تا به مولای بی کفن خود بگوید «ای آقا تا کی بشینم و فقط بگم حرم؛ ای آقا تو نذار ...

هرساله در روز اربعین اجتماع بزرگ جاماندگان در آستانه اشرفیه برگزار و جوانان هیئتی این شهر با سیاه پوش کردن شهر، فضای دیار سلطان را اربعینی کرده و آماده برپایی این اجتماع عظیم می کنند.

...

فرماندار آستانه اشرفیه از پخت ۱۰ هزار پرس غذا برای زائرین حرم سید جلال الدین اشرف(ع) در روز اربعین خبر داد و گفت: با کمک مواکب و هیئت های مذهبی این شهر، در روز اربعین ۱۰ هزار پرس غذا ...

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اجرای طرح آب رسانی جهادی در استان گیلان، گفت: 79 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه، در پی طرح جهاد آب رسانی، اجرایی شد.

...

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به آغاز برداشت بادام زمینی در این شهرستان، گفت: بیش از ۸۰ درصد بادام مورد استفاده گیلان و کشور در این شهرستان آستانه اشرفیه تولید می شود.

...

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان آستانه اشرفیه از پیش بینی تولید ۱۴ الی ۱۵ هزار تن بادام زمینی در این شهرستان خبر داد.

...

طی یک مراسمی در آستانه اشرفیه، کلنگ احداث یک مجتمع سلامت شامل ستاد شبکه بهداشت و درمان، مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شماره یک، پایگاه سلامت و آزمایشگاه مرکزی این شهرستان بر زمین زده شد.

...

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور از توسعه آرامگاه استاد محمد معین خبر داد و گفت: انجمن مفاخر سعی دارد تا این چنین استادانی را برای نسل جدید معرفی کند.

...

سهم گیلان در انفجار هفت تیر سال ۶۰، پنج شهید و یک جانباز بوده است، در حالی که علاوه بر این شهدای عزیز، یک شهید گیلانی دیگر نیز در بین شهدای این انفجار حضور داشت.

خبرگزاری فارس-رشت، سعید شفیعی ثابت؛ ...

کیوان حسن پور لسکوکلایه مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان در حاشیه برگزاری جشنواره کج چینی در شهر شلمان در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اینکه خدمات تعاونی های روستایی با میزان مشارکت اجتماعی مردم رابطه دارد، اظهار ...

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی بوجاق از جمع آوری هرگونه ادوات صید ماهی در رودخانه سفیدرود به دلیل ممنوعیت صیدماهی در این رودخانه خبر داد.

...

آستانه اشرفیه- سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه از افتتاح ۶۷ پروژه عام المنفعه با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو آرنگ عصر دوشنبه در دومین جلسه ...

آستانه اشرفیه- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آستانه اشرفیه از رفع تصرف بیش از ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستای ترک محله بندرکیاشهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی اسدی نژاد گفت: ...

هر ساله با فرارسیدن شب یلدا، بار شرق گیلان به خصوص آستانه اشرفیه به عنوان قطب بازار خشکبار و میوه با استقبال مردم مواجه هست.

آستانه اشرفیه- فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از مجروح شدن یک سارق با تیراندازی توسط صاحبخانه در این شهرستان خبر داد و گفت: حال عمومی سارق مصدوم مساعد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید مهدی نجفی پور گفت: صبح یکشنبه ...

شهید علی خانجانی متولد روستای ماشک تهرانچی شهرستان آستانه اشرفیه جهت دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۱۳۶۸ در منطقه عملیاتی سردشت کردستان بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به ...

...

آستانه اشرفیه- سه روز از شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید «مجید یوسفی» به دست اغتشاشگران در آستانه اشرفیه گذشت و امروز دلتنگی های مادرانه و غم نبود پدر را واگویه می کنیم.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: ...

آستانه اشرفیه-شهید «مجید یوسفی» را اغتشاشگران با ماشین زیر گرفتند؛آن هم در روزی که قرار بود برای پسرش تولد بگیرد و حالا همسرش که زمانی داغ شهادت برادر دیده است باید فراق شوهرش را تاب بیاورد.

خبرگزاری مهر، گروه ...

پیکر «مجید یوسفی» سومین شهید مدافع امنیت که شب های گذشته توسط اغتشاشگران به شهادت رسیده بود در آستانه اشرفیه تشییع شد.

...

رشت- «مجید یوسفی» بسیجی اهل آستانه اشرفیه شامگاه سه شنبه در این شهرستان به دست اغتشاشگران به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، «مجید یوسفی» بسیجی مدافع حرم اهل شهرستان آستانه اشرفیه شامگاه سه شنبه در حین دستگیری اغتشاشگران که ...

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در آستانه اشرفیه و همچنین بیمارستان بندر کیاشهر را ازجمله ...

...

آستانه اشرفیه- دانش آموزان ظرفیت های خوبی برای فرهنگ سازی در جامعه و تربیت نیروهای در تراز انقلاب هستند موضوعی که باید از سوی مسئولان آموزش و پرورش بیشتر به آن توجه شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها، بهرام ...

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت بیش از ۱۱ هزار تن بادام زمینی در گیلان خبر داد و گفت: آستانه اشرفیه قطب بادام زمینی گیلان بوده و بادام کاران گیلانی در سال زراعی جدید ۱۱ هزار و ...

رشت- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به تصادف سه خودروی سواری و یک موتورسیکلت در لشت نشا گفت: در این حادثه ۱۲ نفر مصدوم شدند.

پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دریافت گزارشی مبنی تصادف سه ...

آستانه اشرفیه- فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه گفت: در مجموع ۴۲ برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید یحیی پور بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بزرگداشت هفته ...

اجتماع باشکوه اربعین حسینی (ع) از صبح امروز هم زمان با سراسر کشور در جای جای گیلان سرسبز با حضور پرشور گیلانیان عاشق اهل بیت(ع) آغاز شد.

...

اجتماع باشکوه اربعین حسینی (ع) از صبح امروز هم زمان با سراسر کشور در جای جای گیلان سرسبز با حضور پرشور گیلانیان عاشق اهل بیت(ع) آغاز شد.

...

آستانه اشرفیه -تجمع بزرگ اربعین حسینی با حضور مردم ولایتمدار گیلان در آستانه اشرفیه برگزار شد.

...

کربلا- مدیر اجرایی موکب صاحب الزمان (عج) آستانه اشرفیه از اسکان بیش از ۱۰۰۰ زائر اربعین حسینی در این موکب خبر داد.

...

کربلا- موکب صاحب الزمان آستانه اشرفیه از زائران اربعین حسینی در کربلا پذیرایی می کند.

...

کشت بادام زمینی در آستانه اشرفیه گیلان، همه ساله در اوایل اردیبهشت ماه آغاز و در اواخر شهریور ماه برداشت می شود. آستانه اشرفیه به دلیل داشتن خاک حاصلخیز آبرفتی رودخانه سپیدرود مهمترین قطب تولید بادام ...

آستانه اشرفیه- پل کابلی آستانه اشرفیه که بعد از ۱۳ سال تکمیل و بهره برداری شده امروز زیر بار ترافیکی رفت.

...

آستانه اشرفیه- سرپرست اداره محیط زیست آستانه اشرفیه با اشاره به برخورد قاطع با سوزاندن ضایعات کشاورزی گفت: ۱۱ متخلف آتش زدن کاه و کلش به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین حسین زاده پیش از ظهر ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان