به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، بیش از ۳۰ هزار پرنده آبزی مهاجر شامل ۸۵ گونه پرنده آبزی زمستان گذران از جمله قوی فریادکش، غاز خاکستری، انواع مرغابی ها، خودکا و کاکایی برای بقا و ادامه حیات به ...

رئیس اداره پارک ملی بوجاق از فرود بیش از 15 هزار پرنده مهاجر آبزی و کنارآبزی در تالاب بین المللی بوجاق کیاشهر خبر داد و گفت: پارک ملی بوجاق به وسعت سه هزار و ۳۴۳ هکتار، همه ساله ...

رشت- حفاظت مردم پایه و آموزش همگانی دو مقوله مهمی است که متولیان محیط زیست در راستای حفاظت از محیط زیست باید به آن توجه کنند در غیر این صورت عملکرد جزیره ای در این حوزه نتیجه بخش نخواهد بود.

با سرد شدن هوا در سرزمین های شمالی، مهاجرت پرندگان مهاجر زمستان گذر به تالاب های گیلان آغاز شد.

به ...

رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با اشاره به فرود گروهی از پرندگان مهاجر در تالاب های استان گفت: پیش بینی شده امسال حدود ۲۶۰ هزار پرنده مهاجر به گیلان سفر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

بندرترکمن- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرترکمن گفت: یکی از علاقه مندان به حیات وحش یک قطعه فلامینگوی مصدوم را برای درمان و تیمار به محیط بانان بندرترکمن تحویل داد.

علی بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان کفایی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ورود پرندگان مهاجر در تالاب های استان گیلان، اظهار کرد: در پناهگاه حیات وحش سل ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، احمد زاهدی در آخرین یادداشت خود در خصوص خرید و فروش پرندگان مهاجر مطلبی را برای تحریریه لنگرخبر ارسال کرده است.

 

لنگرود، شهری با قریب به صد هزار نفر جمعیت در شرق گیلان، ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، کلاس آموزشی به مناسبت روز جهانی پرندگان مهاجر در دبستان رسالت دخترانه و در مقطع چهارم با حضور کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست لنگرود برگزار شد.



رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان