در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، ایستگاه خودکار اقلیم شناسی امام زاده اسحاق شفت در ارتفاع یک هزار متری از سطح دریا افتتاح شد.

...

پنج طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان شفت با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان و در سومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

...

حمله بی رحمانه پلنگ به گله زوج دامدار پیر در ییلاقات شفت، تلفاتی سنگینی بر جای گذاشت.

...

هفت خانوار جنگلنشین سیاهکش در روستای چنارودخان شفت که حدود 10 سال از طرح ساماندهی آن ها می گذرد با چالش های اساسی نظیر بروکراسی های پرپیچ وخم بنیاد مسکن و منابع طبیعی گیرکرده و چشم امیدشان به ...

...

دبستان دخترانه برکت شفت با ایجاد یک بازارچه از محصولات کشاورزی، صنایع دستی و خوراکی های خلاقانه در داخل مدرسه، زنگ بازار را در یک روز کانونی تجربه کردند.

...

در اثر وزش باد شدید و گرم در شهرستان شفت، بخشی از جنگل های بالادست و صعب العبور این شهرستان طعمه حریق شده و قرار است مدیریت میدانی بحران به دست استاندار گیلان بیفتد.

...

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با تاکید بر آنکه سرقت در شفت هفت درصد کاهش یافته است، گفت: شفت جز شهرستان های امن در گیلان به حساب می آید.

...

به گفته رئیس اداره محیط زیست شفت، ۲ شکارچی غیربومی که مبادرت به شکار ۹ قطعه از انواع حواصیل ها کرده بودند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

...

در پی شدت بارش ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، تعدادی از پل های عبوری در روستاهای چوبر، سیاهمزگی و بداب در شهرستان شفت دچار آب گرفتگی شد.

...

سقوط یک خودروی آفروید در ییلاقات ویسرود شهرستان شفت سه زخمی و یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس ...

جمعی از شهروندان احمدسرگوراب با طی طریق هشت هزار متری به منطقه ییلاقی امامزاده اسحاق در روز اربعین، سلامی به آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام دادند.

...

به گفته نماینده عالی دولت در شهرستان شفت، در پی سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به شفت قرار شد ساختمان فعلی شعبه تامین اجتماعی به درمانگاه تبدیل و یا در صورت امکان ساختمان جدیدی احداث شود.

...

تعدادی از دانش آموزان شفت در فرصتی که فرماندار شهرستان برای آن ها فراهم کرد با ارسال نامه هایی خط مشی شهرستان داری را برای دولتمردان تبیین کردند و علاوه بر آن در کرسی های مدیریت و مسئولیت حضور ...

...

«رودبارسرا» نمادی از بی مهری به بهانه اجرای قانون خروج دام از جنگل است که به نظر می رسد نتیجه آن جز ایجاد هرج و مرج در جنگل، بی خانمان شدن جنگل نشینان، از بین رفتن مشاغل روستایی و انباشت ...

در روزهای اخیر 2 روستای کمتر توسعه یافته و محروم شهرستان شفت میزبان اقدامات جهادی قرارگاهی با نام و یاری شهدای گمنامی هستند تا با آبادانی روستا و توسعه فعالیت های فرهنگی را با شعار «می سازیم تا ساخته ...

...

سه دستگاه آمبولانس اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به ارزش ریالی هرکدام ۳۵ میلیارد ریال در اختیار مراکز سلامت محور کم برخوردار گیلان قرار گرفت.

...

کودکان و نوجوانان شفتی به همت قرارگاه جهادی پیشرفت فاطمیون ستاد اجرایی فرمان امام دورهم جمع شدند و با برپایی ایستگاه نقاشی، تجسم خود از واقعه غدیر، امامت و ولایت را نقاشی کشیدند.

...

مردم احمدسرگوراب از مشاهده مار غول پیکیری در منطقه خبر داده و از جولان آن ابراز نگرانی کردند اما محیط زیست اعلام کرد که چنین موضوعی صحت ندارد.

...

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحمیل خسارت سنگین به کشاورزان شمالی در پی ورود بیش ازاندازه برنج خارجی، گفت: معاون اول رئیس جمهوری، دستور خرید تضمینی باقی مانده برنج کشاورزان ...

...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تأمین نیروی انسانی در آزمون استخدامی پیش رو خبر داد و گفت: در مرحله نخست استخدام وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجوز ۵۰۳ نفر را اخذ کرده و تا شهریورماه امسال وارد ...

...

فقدان پارکینگ خودرو در منطقه توریستی و زائرپذیر امامزاده ابراهیم شفت با تأکید مسئولان قضایی و تلاش های مسئولان محلی حل شد.

...

کاروانی از نخبگان فرهیخته قرآن در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شفت به عنوان قطب فرهنگی شاخص شمال کشور حضور یافته و با برگزاری محفل قرآن، شیوه صحیح آموزش آیات الهی را به زائران معرفی کردند.

...

شهرستان شفت با داشتن بقاع متبرکه همچون امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق (ع) در کنار طبیعت بکر و منحصر به فرد یکی از خاستگاه های گردشگری مذهبی توأم با طبیعت گردی در گیلان محسوب می شود.

...

بقعه طلایی رنگ امام زاده اسحاق (ع) و خواهرش خیرالنساء (س) در ارتفاع بیش از یک هزار ۳۳ متری از سطح دریا و بر نوک قله ی سیاه کوه بخش احمدسرگوراب در ۲۵ کیلومتری غرب شهرستان شفت که در منطقه ...

برچیدن و کشیدن نهال از دل خاک مبحث مبهم و البته نامبارکی است که باید همه مسئولان و متولیان نسبت به آن واکنش نشان داده و با عاملان آن که بیرحمانه با موقوفات مردم رحم نکرده و به حدود آن ...

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت از برخورد قاطع با متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در بستر رودخانه های این شهرستان خبر داد.

...

فرماندار شفت با اشاره به افزایش سرانه آرد در شفت گفت: هر واحد نانوایی که با افزایش کیفیت نان، پخت بیشتری داشته باشد، سهمیه آرد بیشتری دریافت خواهد کرد.

...

شفت- معاون فرماندار شفت با اشاره به برخورد جدی با اخلال گران اقتصادی و گران فروشان گفت: نصب برچسب قیمت در تمام واحدهای صنفی و ارائه فاکتور لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فیض بخش بعد از ...

یک زوج شفتی آغاز زندگی مشترک خود را آگاهانه، بی آلایش ضمن پرهیز از زرق وبرق های بی اثر و همچنین با تأسی از زهرای اطهر سلام الله علیها در حرم شهدای گمنام این شهر، جشن گرفتند.

...

یک زوج شفتی آغاز زندگی مشترک خود را آگاهانه، بی آلایش ضمن پرهیز از زرق وبرق های بی اثر و همچنین با تأسی از زهرای اطهر سلام الله علیها در حرم شهدای گمنام این شهر، جشن گرفتند.

...

شفت- فرمانده سپاه شفت گفت: از ۵۸ رده موفق بسیج و خانواده شهید مدافع حرم «سجاد طاهرنیا» در جشنواره مالک اشتر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور ظهر سه شنبه در جشنواره مالک اشتر با ...

شفت- فرماندار شفت با بیان اینکه مجتمع آبرسانی بداب مشکل آب ۵۴ روستای شفت را رفع می کند، گفت: براساس پیش بینی ها برای راه اندازی مجتمع آبرسانی بداب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مهدی نقدی در گفتگو با ...

مردمان دیار عالم پرور شفت امشب میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس از وارثان مادر گمنام شان در مسجد جامع این شهر بودند.

...

شفت- فرمانده سپاه شفت از توزیع ۱۰۰۰ بسته یلدایی در میان خانواده های کمتر برخوردار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سنت صله ...

شفت- فرمانده انتظامی شفت از دستگیری عاملان شعار نویسی و رفتارهای هنجارشکنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این باره سه نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجید تقی زاده گفت: در پی ناآرامی های اخیر ...

شفت- جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در شفت با تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات بسیج در قالب ۷۰ برنامه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی خوش انس بعد ...

رشت- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به دریافت گزارش آتش سوزی در بقعه متبرکه روستای والیسرای شفت گفت: عمدی بودن حریق در این بقعه هنوز مشخص نشده است.

سرهنگ مجید رسول زاده در گفتگو با خبرنگار ...

شفت- مردم شهرستان شفت با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

...

پل در دست احداث چوبر شفت با جمعیتی تقریبی بالغ بر ۱۵ هزار نفر و به رغم پیشرفت حدود ۳۰ درصدی در اجرا، متوقف شده و امروزه با توجه به سیلاب های احتمالی بیش ازپیش نیازمند تأمین و تخصیص اعتبار ...

علیرغم گذشت بیش از یک سال از آغاز رسمی فعالیت دولت سیزدهم، فرمانداری شفت– یکی از 31 شهرستان محروم کشور، همچنان با سرپرست و بدون حضور فرماندار فعالیت می کند این در حالی است که مردم فرمانداری ماندگار را ...

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان