مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تصویب مجوز تاسیس شعبه جمعیت هلال احمر خمام در شورای عالی هلال احمر خبر داد و گفت: هلال احمر شهرستان خمام از دفتر نمایندگی به شعبه مورد تصویب قرار گرفت.

...

به گزارش لنگرخبر، هادی سلیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری طرح ملی تابان ویژه بانوان امدادگر و نجاتگر به میزبانی جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: این دوره با هدف سنجش و ارزیابی، آمادگی و توانمندی بانوان تیم‌های تابان در مواقع ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، شاید برای شما هم زیاد اتفاق افتاده که در برخی کوچه‌های و خیابان‌ها به یک مرتبه شاهد ایجاد سرعت کاه باشید یا مسیری را که سال‌ها دو طرفه بود یک طرفه ببینید، در نگاه ...

سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از نجات یک توریست ژاپنی در فومن خبر داد و اظهار کرد: این گردشگر از ارتفاع قلعه رودخان فومن سقوط کرده بود. 

وی با ...

واژگونی یک دستگاه اتوبوس، در محور قزوین به رشت کیلومتر ۶۵ و منطقه حسن خانی، ۵ فوتی و ۲۴ مصدوم بر جای گذاشت.

...

کمک های غیر نقدی گیلانیان که توسط هلال احمر استان جمع آوری شده بود به مردم غزه ارسال شد.

...

دبیر ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه در دوره نهم مجلس ۲۰۲ نفر، دوره دهم ۳۶۷ و در دوره یازدهم ۴۶۷ ثبت کرده بودند، گفت: در دوره اخیر و تا پایان روز ششم ثبت نام کاندیداها، شاهد رکوردشکنی اعلام داوطلبی ...

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی چهار هزار و ۵۰۰ امدادگر، پرستار و پزشک عضو جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد.

...

لنگرود - رئیس هلال احمر لنگرود با اشاره به راه اندازی ۴ کاروان سلامت در این شهرستان، گفت: لنگرود ۲۶ خانه هلال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عامر محبی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، ۲ سال دیگر کشف حجاب و برهنگی به کجا می‌رسد؟ در بلندمدت سرانجام کار چه خواهد شد؟ عده‌ای با نگاهی به روند دهه‌های اخیر معتقدند وضعیت به‌صورت روزافزون به سمت برهنگی بیشتر می‌رود. شواهد تاریخی ...

نماینده عالی دولت در گیلان از شناسایی ۲۰۰ نقطه خطر آفرین در سواحل این استان خبر داد.

 
به ...

با توجه به درخواست بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و پیگیری های کانون های بازنشستگان، احتمال دارد که رقم وام بازنشستگان در سال جاری از ۱۲ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بنا بر اعلام سازمان تامین ...

مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در حوزه امداد و نجات تیم اول در سطح کشور هستیم، گفت: در پایش پایگاه های امدادی و پاسخگویی تیم ما جزو سه تیم برتر کشور است که تمامی نیروهای فعال و ...

آستارا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی سواری پراید در محور آستارا به اردبیل جان یک نفر را گرفت.

بابک حیدر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۷ عصر پنجشنبه طی گزارشی ...

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با تقدیر از مشارکت خیران و سازمان صمت گیلان گفت: حدود ۱۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ساعته جهت توزیع بین زلزله زدگان خوی از این استان ارسال شده است.

...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارسال ۴۰۰ تخته چادر امدادی از استان گیلان به منطقه زلزله زده خوی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سیاوش غلاکی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار ...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای پویش «نذر خدمت» گفت: این پویش در منطقه زیار اشکورات شهرستان رودسر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی ظهر چهارشنبه در حاشیه اجرای پویش نذر خدمت در ...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به انجام هزار و ۵۴۰ مأموریت این جمعیت از ابتدای سال تاکنون گفت: اغلب این مأموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی شامگاه سه شنبه در ...

رودبار- رئیس هلال احمر رودبار از جان باختن پیرزن ۷۰ ساله اهل روستای اسکولک این شهرستان خبر داد و گفت: وی بعد از چیدن قارچ جنگلی مسیر بازگشت خود را گم کرده و بعد از سه روز جسد وی کشف ...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از برگزاری مانور سراسری آمادگی در برابر زلزله در ۱۶ خانه هلال استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی صبح شنبه در گفتگو با رسانه ها گفت: مانور سراسری آمادگی در ...

آستارا- معاون جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح «کاروان سلامت» و «نذر آب ۵» در روستای عنبران بخش مرکزی شهرستان آستارا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد پرستش عصر پنجشنبه در حاشیه آغاز اجرای طرح «کاروان سلامت» و «نذر ...

رشت- مانور طرح اضطراری دوسالانه فرودگاه رشت با حضور نیروهای امدادی و خدماتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن میرحسینی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه این مانور با اشاره به برگزاری مانور طرح اضطراری دو سالانه در فرودگاه ...

آستارا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از وقوع سانحه تصادف در منطقه بی بی یانلو محور آستارا به اردبیل با یک فوتی و ۲ مصدوم خبر داد.

بابک حیدر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه ...

رشت- مدیر عامل هلال احمر گیلان با اشاره به وقوع ۷۵ مورد حادثه طی یک هفته گذشته در استان گفت: ۱۵۳ نفر در این حوادث از خدمات هلال احمر بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی صبح ...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن پیرمرد ۸۱ ساله در پیرکوه دیلمان و نجات ۴ جوان گمشده اهل اصفهان در ارتفاعات قلعه رودخان فومن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش غلامی عصر پنج شنبه در گفتگو با ...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از بهره مندی ۷۰۰ زائر اربعین حسینی از خدمات این جمعیت در موکب مستقر در امامزاده هاشم رشت خبر داد.

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از بهره مندی ۷۰۰ زائر سفر اربعین در ...

رشت- جسد جوان ۲۸ ساله املشی بعد از چهار روز در منطقه آهوان چابکسرشهرستان رودسر پیدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمعیت هلال احمر رودسر با اشاره به پیدا شدن جسد جوان ٢٨ ساله املشی در این شهرستان گفت: ...

رشت- باشگاه ملوان بندر انزلی از نیروهای جمعیت هلال احمر حاضر در بازی با استقلال تهران تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه ملوان بندر انزلی از نیروهای جمعیت هلال احمر حاضر در بازی با استقلال تهران تقدیر ...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پایش ۴۵۰ خانه هلال در سطح استان گفت: این پایش ها در راستای کیفی سازی خانه های هلال انجام می شود.

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ...

رشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از نجات جان جوان ۱۷ ساله در سواحل انزلی توسط امداد گران این جمعیت از غرق شدگی خبر داد.

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نجات جوان ۱۷ ساله ...

رشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اعزام ۲ تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده رضوانشهر گفت: تاکنون گزارش خسارت مالی و جانی نداشته ایم.

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع زمین لرزه ای ...

رشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از نجات پدر و دختر مشهدی مغروق در سواحل رودسر توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی در این باره با اشاره به دریافت گزارش غرق شدن پدر ...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در دهه اول محرم امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان به ۴۰۰ نفر خدمات سرپایی و حضوری ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با ...

رشت- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: محرم بهترین فرصت برای تحقق رابطه معرفتی، مودت، اطاعت و ولایت در بین مردم و جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی ظهر شنبه در حرم مطهر ...

آستارا- رئیس هلال احمر آستارا گفت: جوان ۱۹ ساله اردبیلی بر اثر سقوط از ارتفاعات گیلده آستارا جان باخت.

بابک حیدرزاده در گفتگو با خبر نگار مهر گفت: در پی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر آستارا مبنی بر مفقود ...

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از اعزام و آمادگی نیروهای امدادی در لنگرود خبر داد و گفت: پس از وقوع زلزله نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات و شعبه شهرستان لنگرود به منطقه و ارزیابی زمین لرزه، کلیه ...

...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش غلامی اظهار کرد: بر اثر سقوط یک خودروی نیسان وانت در کانال آبی در محدوده روستای نصرالله محله شهرستان فومن امدادگران هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی صبح دوشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به دریافت گزارش سقوط یک دستگاه نیسان به کانال آب در شهرستان فومن، اظهار کرد: تیم های امداد و نجات به محل ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی صبح دوشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به دریافت گزارش سقوط یک دستگاه نیسان به کانال آب در شهرستان فومن، اظهار کرد: تیم های امداد و نجات به محل ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارش گمشدن دو فرد میانسال در ارتفاعات رودبار، گفت: به محض دریافت گزارش تیم های کوهستان به منطقه اعزام شدند.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان