رشت- فرمانده انتظامی گیلان از برگزاری ۲۰۰ جلسه آموزش قرآن کریم ویژه خانواده نیروهای فراجا در استان خبر داد و گفت: دو هزار و ۶۰۰ جلسه قرآنی در تمام رده ها برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه گردانندگان حوادث اخیر نگاه ارزشی و دینی ملت ایران را خطر ساز می دانند، گفت: حفظ روح دین در جامعه مهمترین عامل شکست مستکبران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ...

رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می یابند.

به ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تحرکات دشمن کاملاً در رصد فراجا و تحت اشراف اطلاعاتی است، گفت: دشمن همانند گذشته در مقابل ملت ایران شکست می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی صبح سه شنبه در ...

رشت- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه قدرت بلامنازع غرب در حال نابودی است، گفت: بهترین راه مبارزه با دشمن سلاح وحدت آفرین قرآن و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ستار علیزاده پیش از ظهر ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیزاده صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها با بیان اینکه شیوه نامه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نغمات دینی جمهوری اسلامی با محوریت بقاع متبرکه ابلاغ شده ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی قربانیان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی داوران قرآن در گیلان، اظهار کرد: در این جلسه ضمن امضای ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۰ گیلانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم راه یافتند، ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد بهرامی صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی ناجا در رشت با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در دو سال ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اسامی برگزیدگان سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی در شهرستان لنگرود در دو بخش خواهران و برادران اعلام شد.



در این مسابقات ورودی شرکت در مسابقات استانی اوقاف گیلان است که 75 نفر در ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان