هشت نفر از زندانیان زندان مرکزی رشت در قالب ۲ تیم چهار نفره در سومین دوره مسابقات جهانی آنلاین جهانی زندانیان با حضور ۷۷ تیم از سراسر دنیا شرکت کردند.

...

به گفته رئیس فدراسیون شطرنج، برای هدایت تیم ملی شطرنج بزرگسالان کشور با ولادیمیر کرامنیک از روسیه به توافق رسیدیم.

رئیس هیئت شطرنج گیلان با بیان اینکه شطرنج یک پدیده اجتماعی و فرهنگی است، گفت: شطرنج بازان شانزده کشور در نوزدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج دریای کاسپین (جام رشت) با یکدیگر به رقابت می پردازند.

...

رئیس فدراسیون شطرنج ضمن تشریح اقداماتی که در رابطه با پرونده سنگین مالیاتی این فدراسیون انجام شده، گفت سازمان بازرسی کل کشور هم نسبت به این پرونده ورود کرده است.

حسن تأمینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ...

بدهی مالیاتی که فدراسیون شطرنج بابت معاملات غیرعرف حدود یک دهه پیش در این فدراسیون متحمل به پرداخت آن شده با لحاظ کردن جریمه تاخیر از ۱۴ به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، خرید و ...

به گفته سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج این فدراسیون با جذب وکیل و از طریق شکایت به مراجع قضایی پیگیر ۱۴ میلیارد بدهی است که مربوط به ۹ سال پیش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان نشست خبری امروز ...

مدیر تیم های ملی شطرنج با تاکید بر لزوم جذب مربی خارجی برای بخش مردان گفت: هزینه جذب مربی خارجی شطرنج در حد بودجه کلی فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا پور رمضانعلی در نشست خبری فدراسیون شطرنج ...

سرمربی پیشین تیم ملی شطرنج با اشاره به نتایج المپیاد جهانی و نزول نمایندگان ایران گفت که فدراسیون در حمایت از ملی پوشان کم کاری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره المپیاد جهانی شطرنج در شرایطی ...

چهل و چهارمین دوره المپیاد جهانی شطرنج در حالی به پایان رسید که تیم های اعزامی ایران نه تنها در رده بندی نهایی این رقابت ها سقوط کردند بلکه از حریفان آسیایی خود هم عقب ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

نایب رئیس فدراسیون شطرنج در مورد انتخاب خود به عنوان بهترین مربی بانوان جهان در این رشته توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) اوایل سال میلادی جاری طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد که امسال ...

فدراسیون جهانی شطرنج شادی پریدر را به عنوان بهترین این فدراسیون در بخش بانوان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) که سال جاری میلادی را ویژه شطرنج زنان معرفی کرده بود در حاشیه رقابت های المپیاد ...

مشهد ـ رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات شطرنج استاندارد آزاد کشوری روز چهارشنبه در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا پاشانجاتی اظهار کرد: مسابقات شطرنج استاندارد آزاد کشوری با حضور ۶۳ شطرنج ...

تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات شطرنج المپیاد جهانی و ...

تیم ملی شطرنج ایران دومین دیدار خود در المپیاد جهانی را با پیروزی برابر ایرلند به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت های شطرنج المپیاد جهانی، تیم ایران برای برگزاری دومین رقابت خود به مصاف ایرلند رفت ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر به نقل از ۸دی، نایجل دیوید شورت شطرنج باز مطرح دنیا که اظهارات ضد ایرانی و اسلامی اش چندی قبل رسانه ای شده بود روز گذشته در حاشیه آغاز پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عصر روزگذشته(یکشنبه) استاد بزرگ شطرنج ایران امیررضا پوررمضانعلی در مسابقه سیمولتانه (شطرنج همزمان) با 77 نفر از شطرنج بازان شرق گیلان به رقابت پرداخت.

این مسابقات که به همت هیئت شطرنج لنگرود و باشگاه شطرنج ابتکار ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان