سرهنگ «حمیدرضا سرخوش پور» در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار کرد: تلاش های شبانه روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع ...

به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: فردی که با سلاح گرم اقدام به تهدید یک خانم کرده بود، دستگیر شد.



سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس ...

سرهنگ «حمیدرضا سرخوش پور» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری لنگرخبر، با تاکید بر تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری ...

به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار که اقدام به قدرت نمایی و مزاحمت برای مردم می کرد، خبر داد.



سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب ...

سرهنگ "حمیدرضا سرخوش پور" در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس تلقی می شود اظهار داشت: پلیس به هیچ فرد یا گروهی اجازه نمی دهد آرامش و امنیت مردم را ...

به گزارش لنگرخبر، سرهنگ حمید رضا سرخوش پور گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنگرود با اقدامات همه جانبه از احتکار تعدادی لاستیک در یک انبار مطلع شده و با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.



فرمانده ...

به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری سارق حرفه ای خودرو با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.



سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه ...

به گزارش لنگرخبر، سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور از غرق شدن جوان ۲۵ ساله حین شنا در ساحل چاف این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در ساحل چاف ...

به گزارش لنگرخبر، سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور فرمانده انتظامی لنگرود با اعلام این خبر گفت: هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در یکی از روستاهای این شهرستان در بخش اطاقور رفع تصرف شد.

وی افزود: در پی ...

به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی لنگرود از مرگ یک حفار غیرمجاز به علت سقوط سنگ و دستگیری ۴ نفر از همدستان وی در منطقه اطاقور این شهرستان خبر داد.



سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور اظهار داشت: در پی ...

به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: عوامل مرگ جوان چمخاله ای در نزاع صبح روز جاری شهرستان طی عملیات شناسایی و ضربتی در کمتر از ۸ ساعت توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.



سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور ...

به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس، 909عدد بطری یک لیتری سم قاچاق را که در انباری در این شهرستان نگهداری می شد، کشف و با هماهنگی قضایی ضبط کردند.



سرهنگ ...

به گزارش لنگرخبر، «حمیدرضا سرخوش پور» امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا به اقتصاد کشور ضربه می زند به عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی در ...

سرهنگ "مجید نیکوئی" در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهر لنگرود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.



این مقام انتظامی افزود: ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرهنگ “حسین نیک فرد”، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک راننده و یک سرنشین به یک دستگاه خودرو کامیون ولوو که در کنار خیابان ...

سرهنگ حسین نیک فرد در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت از منازل مسکونی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.



 



فرمانده انتظامی ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر، اظهار کرد: شخصی با مراجعه به کلانتری 13 چاف و چمخاله از مفقودی برادرزاده اش خبر داد که مأموران انتظامی بعد از تشکیل پرونده، بررسی ها ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرمانده انتظامی لنگرود در جلسه انتظامی گیلان به واژگونی یک خودروی سواری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: پنج نفر از سرنشینان خودروی مذکور مجروح شدند.



 

حسین نیک ...

به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: این مرد 43 ساله اهل و ساکن لنگرود از طریق اینترنت به شهروندان وعده گرفتن تسهیلات بانکی کم بهره می داد.

سرهنگ نیک فرد افزود: وی پیش از گرفتن وام از شهروندان می ...

به گزارش لنگرنیوز، حسین نیک فرد ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری یک سارق 26 ساله موتورسیکلت در لنگرود اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی تحقیقات فنی بیشتر از سارق مذکور را آغاز کردند.



وی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان