مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی «بازتابی از اسپانیا» در گالری های بهار و استاد نامی خانه هنرمندان ایران با حضور سفرایی از ۱۵ کشور جهان و همچنین نماینده یونسکو برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، ...

به گزارش لنگرخبر، کمال عباس نژاد طی گفتگویی از برپایی نمایشگاه «صورت خیال» در نگارخانه این اداره خبر داد و افزود: ذهنیت هر هنرمند دستاورد زمان، ساختار اجتماعی، روان‌شناسی، ایدئولوژی و سایر عناصر فرهنگی معینی است که در کل شکل ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با چهاردهمین دوره برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر نمایشگاه «تجسم هنر» در برخی از استان های کشور از جمله استان گیلان برپا می شود.

...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، زهره یوسف زاده نقاش گیلانی در گفت وگو با تلویزیون اینترنتی لنگرخبر؛ از برگزاری نمایشگاه نقاشی “نقش خیال” در لنگرود، آستانه اشرفیه، املش و تهران با ۵۳ تابلو نقاشی خبر داد.



 



زهره یوسف زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به برپایی نمایشگاه نقاشی در لنگرود اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی با موضوع "نقش خیال " از هفت بهمن در نگارخانه اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی لنگرود آغاز شد ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود گفت: این نمایشگاه از آثار بتول قاسملو است که به همت انجمن هنرهای تجسمی لنگرود و با همکاری این اداره برگزار شد.



سهراب مقدسی افزود: ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان