مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ثبت چند مهارت میراثی در فهرست آثار ناملموس خبر داد و گفت: با برگزاری جلسه ثبت آثار ملی و با رای داوران هفت اثر میراث ناملموس استان گیلان در فهرست آثار ...

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به کشف گورهای سردابه ای در رشت گفت: وجود خاکستر و ذغال در داخل یکی از این سردابه ها نشان دهنده این است که گورها متعلق به افرادی ...

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به کشف گورهای سردابه ای در رشت گفت: وجود خاکستر و ذغال در داخل یکی از این سردابه ها نشان دهنده این است که گورها متعلق به افرادی ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از صدور ۱۲۷ موافقت اصولی در حوزه گردشگری این استان خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ درصد تعهدات اشتغال در حوزه گردشگری تحقق یافته است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان، موزه رشت در گذشته محلی برای تأمین و ذخیره آذوقه بوده و در این مکان، لوازم مختلفی از جمله خمره وجود داشت که در حین تمیزکردن موزه بر روی یکی از ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، نخستین جشنواره فرهنگی «خیکی پنیر» عصر امروز در منطقه گردشگری اطاقور شهرستان لنگرود برگزار شد که با استقبال خوب شهروندان نیز همراه بود. 

پنیر خیکی که به پنیر ...

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه راه اندازی موزه نساجی می تواند روستای قاسم آباد رودسر را به جهانی شدن نزدیک کند، گفت: قاسم آباد یکی از روستاهای گیلان بود که با وجود داشتن ...

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، در هفته جهانی گردشگری، یک هزار و ۱۲۰ جشنواره فرهنگی و گردشگری برگزار می شود که میز خوراک و تور شهرگردی در ۱۷ شهرستان از مهم ترین برنامه ...

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، در حال حاضر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال، ساماندهی ۳۸ بنای تاریخی گیلان توسط بخش های دولتی، عمومی و خصوصی آغاز شده و این مهم با نظارت ...

...

به گزارش لنگرخبر،سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور با بیان اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سو اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد ...

علیرغم اظهارات شعاری برخی فرمانداران در گیلان و تأکیدات و حمایت قابل قبول استاندار گیلان در باب اهمیت رسانه، برخی از فرمانداری‌ها عملاً اعتقادی به پاسداشت روز خبرنگار و اهمیت حوزه خبر و اطلاع‌رسانی ندارند.

به گزارش ...

وجود ۳۰۰ کیلومتر پهنه آبی و نوار ساحلی در گیلان نه تنها به عنوان یک ظرفیت تجاری دریایی با همسایگان مرزی حاشیه خزر و اوراسیا محسوب می شود بلکه یک فرصت استثنایی در بخش گردشگری دریاپایه است.

خبرگزاری مهر، گروه ...

بانوی گیلانی عنوان کارآفرین نمونه را در نخستین جشنواره کارآفرینان نمونه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کسب کرد.

به ...

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به افزایش ۱۲۵ درصدی ماندگاری مسافران در گیلان گفت: از نظر ماندگاری مسافر گیلان جزء ۲ استان برتر در کشور است.

...

به گزارش لنگرخبر به نقل از مهر، ناصر کرمی راد ظهر دوشنبه در همایش رهاسازی بچه ماهیان استخوانی و خاویاری خزر در چمخاله لنگرود اظهار کرد: گیلان به اندازه دو استان دیگر شمال کشور در حوزه شیلات فعالیت می کند ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ثبت ملی جشنواره بهار نارنج گفت: این جشنواره ۲۱ اردیبهشت در شهر کومله لنگرود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی بعد از ظهر دوشنبه در ...

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برپایی ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه مختلف را برای رفاه حال و خدمات رسانی مطلوب به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

...

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به تلاش برای ثبت ابریشم گیلان گفت: در تلاشیم تا در اسفند ماه ابریشم گیلان را ثبت جهانی کنیم.

...

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان سهولت در روند سرمایه گذاری و تسریع فرآیند صدور مجوز، تاکنون موافقت اصولی بی نام برای ۱۷ طرح گردشگری در مناطق نمونه گردشگری استان صادر شده است.

...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: در دهه مبارک فجر ۷۳ پروژه با اعتباری حدود ۲۱۰ میلیارد تومان در استان گیلان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی ظهر سه ...

به گزارش لنگرخبر، یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای بهبود اوضاع اقتصادی مردم طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی مبتنی بر یارانه است. این طرح که نه تنها در آستانه‌ اجرای سراسری قرار دارد بلکه در یکی از ...

رشت- استاندار گیلان از حضور ارزیابان یونسکو در اوایل اسفندماه سال جاری به رشت خبر داد و گفت: برای ثبت رشت به عنوان شهر جهانی صنایع دستی همه مسئولان پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ...

رشت- پنجمین خانه محیط زیست در مدرسه گلهای داودی رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر حمزه عاشوری مدیرکل محیط زیست استان گیلان ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدرسه گل های داودی رشت ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تاکید کرد: برای مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا عادی شدن شرایط گردشگران از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی جهانی با اشاره به ...

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از تلاش ها برای ثبت جهانی شهر رشت در حوزه صنایع دستی خبر داد.

...

آستارا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری در آستارا نیازمند توجه ویژه است، گفت: صنعت گردشگری باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح ...

تالش- رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالش از برگزاری جشنواره آئین های شب یلدا «چله شب» در این شهرستان گفت: پرداختن به آئین های کهن و نقل داستان های گذشته از جمله برنامه ها است.

پردل امیری نژاد ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: مراسم «شب یلدای گیلانی» در ۱۵۰ بنای بومگردی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی جهانی با بیان اینکه مراسم شب یلدا به عنوان یک رخداد سالیانه باستانی در ...

آستارا- سرپرست اداره میراث فرهنگی آستارا از ثبت ۴ اثر ناملموس این شهرستان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کاظمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آئین سنتی عَلَم جوش (عَلَم جوشَه، عَلَم ...

رودبار- غار دربند رشی با قدمت ۲۳۰ ساله نخستین سکونتگاه بشر بوده و در شهرستان رودبار قرار دارد که انتشار خبر تبدیل این غار به رستوران نگرانی مردم منطقه و تاریخ دوستان را فراهم کرده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از صدور موافقت نامه اصولی برای ایجاد ۱۷طرح گردشگری در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ها برای ۱۴۳ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با تکذیب خبر تبدیل غار دربند رشی رودبار به رستوران گفت: هیچگونه دخل و تصرفی در این غار باستانی انجام نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی عصر چهارشنبه ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی بسیج در استان گفت: بیش از ۶۰ هنرمند در این نمایشگاه مشارکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی بعد از ظهر دوشنبه ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه ۲۵۰ پروژه گردشگری در استان در دست احداث است، گفت: نخستین موزه خوراک شناسی کشور در رشت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی ...

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان از برگزاری نخستین جشنواره و همایش سرمایه گذاری حوزه گردشگری با حضور ۶۰ غرفه در این استان خبر داد.

...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ظرفیت تاریخی گیلان اقتصاد گردشگری را متحول می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه ...

به گزارش لنگرخبر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با ورود به شهر اطاقور، با بخشدار و شورای اسلامی اطاقور دیدار نمود که به بحث و گفتگو در خصوص محورهای گردشگری و تاریخی بخش اطاقور پرداختند.

ولی جهانی در ...

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از صدور موافقت نامه اصولی برای ایجاد ۱۹ طرح گردشگری در گیلان خبر داد و گفت: این طرح ها شامل یک هتل، ۲هتل آپارتمان، یک مهمانپذیر، هشت اقامتگاه ...

...

انزلی- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان ۷۵ میلیارد تومان برای توسعه گردشگری استان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه تعیین ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از نشانه گذاری مسیر دسترسی به غار ۲۳۰ هزار ساله دربند رودبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی جهانی در این خصوص افزود: با توجه به سابقه تاریخی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان