فرماندار رودسر با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۴ میلی متر در چابکسر و ۹۷ میلی متر در شهر رودسر باران باریده است، گفت: به دلیل بارندگی سیل آسا، آبنما کاملا بالا آمده و مسیر تردد مسدود است، همچنین ...

به گفته فرماندار رودسر، پنج پل آچی رود، میانده رود و جنگسرا در چابکسر، فقیه محله و خشکرود در کلاچای از پل های پرخطر از دیدگاه کارشناسان مدیریت بحران و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تشخیص داده شده است.

...

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه در توزیع شبکه آرد ما شاهد بی نظمی و اخلال هستیم، گفت: شرکت های مخاطب بایستی ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت سهمیه آرد آن را توزیع و اعلام کنند.

...

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی در اول آبان ماه امسال در استان گیلان خبر داد و گفت: قصص قرآنی، دینی، مذهبی و قصه های اسطوره ای مشخصاٌ شهید حاج ...

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه سواحل شهرستان دارای ظرفیت های بی نظیری برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است، گفت: برای تقویت زیرساخت های گردشگری سواحل رودسر و کمک به اقتصاد منطقه از ...

...

سرپرست فرمانداری رودسر جهت گیری اصلی توزیع بودجه را رفع نواقص و برطرف کردن مشکلات مردم دانست و گفت: اعتبارات امسال شهرستان رودسر با ۷۵ درصد رشد ۱۹۰ میلیارد تومان است.

...

رودسر- همزمان با دومین روز از آغاز دهه مبارک فجر ۳ پروژه خدماتی و کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در رودسر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دومین روز از آغاز دهه مبارک ...

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی افتتاح پروژه های دهه فجر این شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: ۳۲۲ پروژه عمرانی و عام المنفعه در این شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده ...

رودسر- فرماندار رودسر با بیان اینکه دشمن به نقاط قوت ما حمله کرده است، گفت: سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریست و نقطه قوت نطام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه ...

رودسر- فرماندار رودسر در افتتاح خانه محیط زیست واجارگاه گفت: هدف از راه اندازی خانه های محیط زیست، رفع مشکلات و معضلات محیط زیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح خانه محیط زیست ...

رودسر- فرماندار رودسر با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی در زمینه مدیریت پسماند و زباله بسیار تاثیرگذار است، گفت: از ۴۰۰ روستای رودسر تنها ۳۰ روستا به عنوان روستای سبز شناخته شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا ...

رودسر- فرماندار رودسر با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردمی است، گفت: دهه بصیرت فرصتی مناسب برای تبیین ناگفته های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعدازظهر یکشنبه ...

رودسر- فرماندار رودسر با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع نتایج بهتری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده ظهر سه شنبه در جلسه کمیته ...

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به مشکل تامین آب شرب دربخش رحیم آباد گفت: در حال حاضر برای رفع نیاز مردم با تانکر آبرسانی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علی وارسته امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رودسر اظهار کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نام گذاری شده است که تا پایان سال فرصت کمی باقی مانده است و ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علی وارسته روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره بر ضرورت ایجاد سازوکار مناسب برای مهارت آموزی و اشتغال زندانیان آن را مورد تأکید قرار داد و ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مرضیه عسگری یکی از فعالین اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شرق گیلان است که تاکنون در فضاهای مختلف دانشگاهی، ارشاد اسلامی، تعزیرات حکومتی، مددکاری، شهرداری ها و فرمانداری بعنوان مشاور فعالیت داشته است و اکنون ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان