گردهمایی دانشجویان، طلاب و بسیجیان استان گیلان به مناسبت سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه از سوی امام خمینی (قدس سره الشریف) ظهر شنبه ۴ آذر در سالن علامه حزین لاهیجی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان ...

فرمانده سپاه رشت با بیان اینکه ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج در ۳۰۰ پایگاه های سطح شهرستان اجرایی خواهد شد، گفت: اهدای ۵۰ جهیزیه برای ۵۰ نوعروس، ساخت ۲ باب مسکن محرومین و اعزام ۷۰ دانش آموز دختر به مناطق ...

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه مجازات حکام رژیم صهیونیستی و متجاوزان، درخواست ملت های آزادی خواه جهان است، گفت این مهم باید توسط رسانه ها فریاد زده شود زیرا فریاد مردم جهان، محکومیت رژیم صهیونیستی در ...

...

رشت- معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قدس گیلان از شرکت ۳۰۰۰ شرکت کننده در مسابقات قرآن و عترت سراسر استان خبر داد و گفت: ۹ نفر به مسابقات کشوری راه می یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حاتم نصبری ...

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سپاه و بسیج را نقطه قابل اتکای مردم در طول ادوار دانست و گفت: این شجره طیبه در تمام دوران انقلاب همراه مردم بوده اند و امروزه بهترین مأمن قابل اتکای آن ها هستند.

...

رشت- طی حکمی «امیر رضی زاده» به عنوان رئیس هیئت کشتی بسیج استان گیلان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر زاد اکبری در مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کشتی بسیج استان گیلان با اشاره به اهمیت ...

رشت- دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل قرارگاه قرآنی نور گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه سیاست گذاری و هدایت کلان فعالیت های قرآنی سپاه و بسیج است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه تنها مشکل در حوزه تولید مرغ وابستگی به ذرت و کنجاله است، گفت: برای کاهش واردات راهی جز استفاده از ایده نخبگان بسیجی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر ...

رشت- رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با اشاره به عضویت دو هزار نفر از نخبگان در این مجمع گفت: ایجاد پیوستگی بین شبکه نخبگانی گیلان هدف مجمع بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی طالبی پیش از ظهر چهارشنبه ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئولان باید برای حل هر مشکلی به مردم مراجعه کنند، گفت: بزرگترین تشکیلات مردمی روی کره زمین بسیج است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر چهارشنبه ...

گروه جهادی شهید حسین پور گیلان با در پیش گرفتن سلسله ای از خدمات مختلف و متنوع جهادی و محرومیت زدایی توانسته است همچون فرمانده نابغه جبهه مقاومت در جبهه جهاد بدرخشد و خدماتی ماندگار را برای مردم محروم و ...

رشت- رئیس سازمان بسیج هنرمندان گیلان از برگزاری جشنواره ملی صنایع دستی بسیج در دو بخش نمایشگاهی و رقابتی همزمان با کشور در استان خبر داد و گفت: برترین ها راهی مسابقه کشوری می شوند.

روح الله قمری در گفتگو ...

آستارا- معاون سیاسی سپاه قدس گیلان تنها راه مقابله با فشار و تهدیدهای دشمنان را اقتدار جمهوری اسلامی و مقاومت مردم دانست و گفت: حضور آگاهانه مردم در صحنه ها راهکار اصلی غلبه بر دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان حضور بسیجیان را یکی از رازهای پیروزی در دفاع مقدس برشمرد و گفت: تشکیل بسیج ضامن دوام و قوام انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح شنبه در همایش سراسری ...

رشت- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ پروژه محرومیت زدایی بسیج در این استان گفت: پروژه های آبرسانی در تالش، خمام، رودبار و سیاهکل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد ...

رشت- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اجرای بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در این شهرستان گفت: این برنامه ها در ۳۰۰ پایگاه مقاومت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نیک ...

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تنها راه نابودی غرب و استکبار را سلاح وحدت آفرین قرآن و ولایت فقیه دانست و گفت: سازمان اوقاف با تمام امکانات خود به صورت همه جانبه در مبارزه با استکبار در جریان فتنه ...

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با رئیس بنیاد نخبگان گیلان به بهره مندی از ظرفیت نخبگان به منظور رفع مشکلات رشت از جمله رودخانه های گوهررود و زرجوب تاکید شد.

...

مسابقات قهرمانی کاراته بسیج به میزبانی استان همدان با درخشش سه کاراته کا گیلانی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان برلزوم معرفی بسیج و پایگاه های مقاومت به دانش آموزان گفت: اگر روحیه بسیجی در جامعه دمیده شود هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور ...

رشت- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم بسیج در ایجاد آرامش در جامعه و تحقق اهداف انقلاب گفت: در طول ۴۳ سال گذشته بسیج در همه عرصه ها در کنار مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- مردم شهید پرور گیلان با حضور گسترده پیکر مطهر بسیجی مدافع امنیت شهید «حمزه علی نژاد» را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

...

رشت- پدر شهید «حمزه علی نژاد» با بیان اینکه پسرم نه اهل مال بود نه اهل مقام گفت: او تنها به فکر کمک به مردمش و حفظ اسلام بود.

...

تجمع اصناف و بازاریان در محکومیت هتک حرمت به مقدسات و اغتشاشات همچنین دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و بازاریان ...

رشت- رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به اینکه تولید و اشتغال محور کار همه مسئولان قرار گیرد، گفت: از ظرفیت نخبگان بسیجی باید استفاده شود.

حمیدرضا الله بداشتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تولید ...

رشت- بسیجیان مدافع سلامت گیلان به مدت چهار روز به مزار سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سروان پاسدار مجتبی عبدالهی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم اعزام بسیجیان مدافع سلامت حوزه بسیج سه ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان بسیجی برای حل مشکلات گفت: باید از فعالیت های علمی و پژوهشی این افراد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور بعد از ...

رشت- تیم های برتر لیگ والیبال بانوان بسیج گیلان با برگزاری رقابت های هفته سوم از این لیگ مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری هفته سوم از رقابت های لیگ والیبال بانوان بسیج گیلان تیم های ...

[ad_1]

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه مشکلات و دغدغه های مردم در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد قابل رفع است، گفت: چاره برون رفت از تنگناها تفکر بسیجی است. ...

[ad_1]

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با انتشار نامه ای از مشروح تصمیمات جلسه بیست و دوم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت نسبت به وظایف دولتی محوله به بسیج در این تصمیمات انتقاد کرد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از بسیج، اظهارات هنجارشکنانه هاشمی از ابتدای دولت تدبیر تا کنون حاوی پیام های مهمی است که نشان از پشت پرده های مهمتری دارد. بی شک جریانی که برای منافع حزبی و بعضا ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان