مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه های هواشناسی از ورود سامانه بارشی و کاهش دمای ۶ تا هشت درجه ای در گیلان خبر می دهد، گفت: این سامانه بارشی تا سه شنبه در گیلان ماندگار است و در ...

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از خسارت بارش باران به منازل و پست برق در شهرستان های تالش، فومن و شفت در شبانه روز گذشته خبر داد.

...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تضعیف و خروج سامانه ناپایدار و کاهش ابر از فردا در استان گفت: در طول روز شرایط برای افزایش نسبی دمای هوا فراهم می شود.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

آستارا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ هزار مترمکعب برفروبی در استان انجام شده است، گفت: خسارت ساختمان ها و افراد آسیب دیده از برف جبران می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر مرادی ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارندگی پراکنده تا ۲ روز آینده مهمان گیلانی ها است، گفت: تاکنون بندرانزلی با ۱۲۳ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران از امشب در استان با نفوذ سامانه بارشی گفت: در این مدت دمای هوای گیلان بین ۸ تا ۱۵ درجه کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات جنوبی و پیش بینی وزش باد در استان به ویژه مناطق کوهستانی از ورود سامانه بارشی و سرد از اواخر وقت فردا شنبه خبر داد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه هوای بارشی و سرد در استان گفت: بارش پراکنده باران در مناطق جلگه ای استان به تناوب تا پایان هفته ادامه دارد.

محمد دادرس در گفتگو با ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش ها و کاهش دما در استان تا اواسط هفته جاری گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی الگوهای حاکم ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: سامانه کم و بیش ناپایدار تا اوایل هفته آینده در گیلان مستقر و فعالیت خواهد داشت.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی اظهار کرد: بررسی ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش ها تا روز دوشنبه در استان گفت: دریا طی امروز و فردا برای صید با احتیاط مناسب است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی الگوهای حاکم ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش ۸ تا ۱۵ درجه ای دمای هوای استان گفت: در این مدت برای ارتفاعات بارش ها به صورت برف پیش بینی شده است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آبرسانی به ۱۷ روستایی استان توسط سپاه گفت: با توجه به کمبود تجهیزات و منابع آب و فاضلاب گیلان نیازمند نگاه ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش باران تا عصر امروز در استان از ورود موج جدید بارش ها از روز دوشنبه خبر داد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار در استان ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارش باران در استان از فردا آغاز می شود، گفت: آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی ...

رشت- آب منطقه ای گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل بر اثر تداوم بارش ها وجود دارد و شهروندان از استقرار در حاشیه رودخانه ها جدا خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی از فردا به استان و پیش بینی بارش برف در ارتفاعات گفت: دمای هوا در این مدت ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار ...

رشت - مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی و کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوای استان گفت: احتمال آبگرفتگی در معابر وجود دارد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ورود سامانه بارشی ...

طبق پیش بینی هواشناسی گیلان، آسمان استان همچنان بارانی است و علیرغم بارش قابل توجه در اغلب مناطق، شرایط رودخانه ها عادی و از طغیان آن ها خبری نیست.

...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود و فعالیت سامانه بارشی در استان گفت: این سامانه تا روز دوشنبه تداوم داشته و بیشترین بارش های شبانه روز گذشته نیز در بندرکیاشهر ثبت شده است.

محمد دادرس در گفتگو با ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای این استان گفت: سامانه جدید بارشی از عصر فردا وارد گیلان می شود.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی ...

طی شبانه روز گذشته، ایستگاه امامزاده اسحاق علیه السلام در شهرستان شفت ۷۱.۴ میلی متر باران را ثبت و رکورد بیشترین باران را در بین مناطق مختلف استان گیلان زده است.

...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش شدید باران طی امشب و فردا در استان گفت: دمای هوا ۴ تا ۸ درجه کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به استان از امروز گفت: این سامانه تا روز شنبه فعال بوده و در این مدت دمای هوا نیز ۸ درجه کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار هوای خنک در استان گفت: بارش ها تا اواسط هفته جاری در گیلان ادامه دارد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی گیلان ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بازگشت هوای بارانی به استان از عصر امروز گفت: این شرایط جوی تا یکشنبه هفته آتی در گیلان فعالیت می کند.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران از امروز در استان گفت: شدت بارش ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش بینی شده است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نفوذ سامانه بارشی ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر وقت شنبه به استان گفت: دمای هوای گیلان ۸ تا ۱۴ درجه سلسیوس کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی الگوهای ...

به گزارش سازمان هواشناسی در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی، بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

...

رشت- آب منطقه ای استان گیلان در اطلاعیه ای با هشدار نسبت به احتمال سیلابی شدن رودخانه ها براثر بارش باران از شهروندان خواست از استقرار در حاشیه این محل ها خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت آب منطقه ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی از عصر فردا به استان از خنک شدن هوای بعد از دو روز گرم خبر داد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه ...

سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از کشور را پیش بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور، از نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر دوشنبه ۱۴ شهریور تا اواخر وقت ...

تصاویری از بارش شدید باران در مرز شلمچه را در این فیلم مشاهده می کنید.

...

به گزارش سازمان هواشناسی تا پایان هفته افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا را در غرب و جنوب غرب کشور خواهیم داشت.

...

بر اساس اعلام هواشناسی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پدیده غالب در برخی استان ها در هفته آینده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده ...

سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی و و وزش باد شدید در ۱۲ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از رشد ...

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه سامانه بارشی و گردوخاک در مناطق شرق،جنوب و جنوب شرق کشور خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه اولی که کشور را دربرمی گیرد، رشد ابرهای همرفتی (بویژه در ساعات ...

به گزارش سازمان هواشناسی طی امروز و فردا نیز در برخی ساعات در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

...

رشت- مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش ها تا عصر امروز در استان گفت: از فردا شاهد افزایش تدریجی دمای هوای گیلان خواهیم بود.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بررسی الگوهای ...

رشت- مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران در استان از عصر امروز گفت: هشدار سطح زرد برای گیلان صادر شده است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بررسی نقشه های هواشناسی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان