به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، آیت‌الله «رضا رمضانی» با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سجاد سرافراز» را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری منصوب کرد.

متن کامل حکم به این شرح است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
نظر ...

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیون در مساجد باید به روز باشند و جوانان را جذب کنند، گفت: ما باید در حوزه فرهنگی گیلان، انقلابی ایجاد کنیم و این مهم نیاز به همدلی همگان دارد.

...

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیون در مساجد باید به روز باشند و جوانان را جذب کنند، گفت: ما باید در حوزه فرهنگی گیلان، انقلابی ایجاد کنیم و این مهم نیاز به همدلی همگان دارد.

...

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقاومت باعث گستردگی عدل و رحمت می شود، گفت: مقام معظم رهبری پرچم دفاع از مرزها را به حاج قاسم سپردند و این شهید نیز به نحو احسن در این ...

به گزارش لنگرخبر، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) عصر امروز در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در حسینیه تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: اخلاق، اندیشه و فکر کردن باعث می ...

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بهترین ها باید در راس امور خدمت به مردم در جامعه باشند، گفت: میزان ثروت یک نماینده از ابتدا تا انتهای دوره نمایندگی باید به همان مقدار باشد.

...

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با انتقاد از افزایش  مصرف گرایی کاذب در مجالس مهمانی و عروسی ها گفت:  این قبیل اتفاقات به ایمان مردم ضربه وارد کرده و این یک آفت است.

...

به گفته دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، تأسی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، جامعه ی اسلامی را به سوی تعالی و کمال رهنمون کند و از بسیاری از کج روی ها و ناهنجاری های متأثر از ...

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی در حقیقت تحقق نرم افزار تمدن اسلامی است، گفت: در این مهم آزادی، اخلاق، معنویّت، عدالت، استقلال، عزّت، عقلانیت و ارزش های والای انسانی ...

...

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شور عاشورایی باید در کنار تفکر عاشورایی باشد، گفت: نفی طاغوت، ایمان را در قلب ما حفظ می کند؛ برخی ها فرعون درون خود را تسلیم کردند و ما نیز ...

عضو مجلس خبرگان رهبری:
امروزه به روحانیون اخلاقی نیازمند هستیم
29 اردیبهشت 1402

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، آیت‌الله «رضا رمضانی» در مراسم چهلمین روز درگذشت عالم ربانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل نورموسوی که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین نورموسوی در نوع ارتباط با مردم سعی ...

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جهل و نادانی، ضربه خود را به جامعه علمی و دینی خواهد زد، گفت: اگر نیروی انسانی متعهد و کارآمد نداشته باشیم، رشد زیادی نخواهیم کرد و وظیفه دانشگاه تربیت چنین نیروهای ...

...

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید با نخبگان جامعه ارتباط داشته باشیم، گفت: یکی از نکته های مهم بحث مطالبه گری تخصصی است و دانشجویان باید به صورت تخصصی در عرصه های مختلف ورود کنند.

...

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) یکی از آفت های موجود در ذات انسان را خود برتربینی نسبت به دیگران دانست و گفت: انسان باید نسبت به رفتار خود با انسان ها مراقب بوده، کرامت آن ها را در نظر ...

رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) رعایت اخلاق اجتماعی را نیاز مبرم جامعه اسلامی دانست و گفت: اصلاح فرد و جامعه در گرو توجه به اخلاق و عرفان الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی پیش ...

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دنیای غرب همواره از حقوق حیوانات، حقوق زنان و غیره دم می زند ولی زمانی زن را به عنوان برده خود قرار می دادند، گفت: امروزه نیز نگاه ابزاری به ...

رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار مقابله با نظامهای تروریستی است، گفت: سوءتدبیرها باید مرمت و اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی بعد از ظهر پنجشنبه ...

رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به خصوصیات ولایت پذیری گفت: داشتن محبت و معرفت و اطاعت از مقام ولایت انسان را در برابر سختی ها مقاوم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ...

رشت- «آیت الله رضا رمضانی» نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری شهادت بسیجی مدافع امنیت «مجید یوسفی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت ...

انزلی- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به پشت پرده اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تجزیه ۵۶ کشور مسلمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی شامگاه جمعه در مراسم جشن میلاد پیامبر ...

رضوانشهر- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر لزوم انتقال تاریخچه انقلاب اسلامی به نسل جدید کشور گفت: امروز دشمن می خواهد دین مردم را از طریق فضای مجازی مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا ...

رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه دشمن به دنبال تجزیه خاک ایران و کشورهای مسلمان است، گفت: هدف دشمنان تضعیف قدرت مسلمانان برای به استعمار کشیدن آن ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا ...

رشت- نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری از حضور غیرتمندانه مردم این استان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رضا رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده ...

رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) مطالبه عالمانه و دلسوزانه را وظیفه نخبگان در جامعه اسلامی دانست و گفت: اساتید دانشگاه و نخبگان علمی و دینی درتحقق راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب کوشاباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا ...

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه امروزه بزرگترین دانشگاه ها در دنیا، مجددا در رابطه با دین در حال مطالعه هستند، گفت: زیرا دین در ساحت اجتماعی و سیاسی آمده و حاکمیت پیدا کرده است.

...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه زیارت عاشورا تحلیل نیم قرن تاریخ اسلام است، گفت: در زمان امام حسین (ع) تلاش کردند جریان فکری و مرجعیت سیاسی و معنوی از بین برود.

به گزارش ...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه امام حسین (ع) برای احیای دین پیامبر گرامی اسلام قیام کرد، گفت: ایشان درس غیرت دینی را به همگان آموخت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی ...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه مجلس امام حسین محلی برای ارزیابی انسان است، گفت: رحمت واسعه امام حسین (ع) به اندازه ای است که انسان می تواند کسب آبرو کند.

به گزارش خبرنگار ...

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر لزوم توجه تمام جوامع بشری به ویژگی های پیامبر اکرم (ص) در تمامی ابعاد گفت: وجود پیامبر اکرم (ص) را واسطه رسیدن فیض الهی برای تمامی پیامبران است.

...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: وجود پیامبر اکرم (ص) واسطه رسیدن فیض الهی برای تمام پیامبران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی صبح شنبه در مراسم روز هشتم ماه محرم که در صحن ...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه باید به درسنامه امام حسین (ع) عمل کرد، گفت: مجالس عاشورا زمینه ساز تحقق عدالت در جامعه و فساد ستیزی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه زیارت عاشورا یک زیارت با سند و یک نوع تحلیل است، گفت: متن زیارت عاشورا متن روشنگری جریان حق علیه باطل است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) توهین به روحانیت را از توطئه های دشمنان برشمرد و گفت: بدعت ها آموزه های دینی را منحرف می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی گیلانی ظهر چهارشنبه در آئین ...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه اهل بیت محور وحدت هستند، گفت: ما به واسطه امام حسین به کرامت رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی صبح چهارشنبه در مراسم روز ...

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری رعایت انصاف و عدالت در خبررسانی را از وظایف اصحاب رسانه دانست و گفت: تزریق روح امید به جامعه و دوری از ایجاد نا امیدی از وظایف مهم رسانه است.

به گزارش سایت خبری ...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) عدالت ورزی و فساد ستیزی را مهم ترین درس دانشگاه عاشورا عنوان کرد و گفت: وجود عدالت جامعه را اصلاح می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی بعد از ...

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) میدان جهاد را میدان عمل دانست و گفت: انسان ها باید همواره از خداوند روزی طلب کنند تا در میدان قرار گیرند، زیرا روزی جهاد، به راحتی بدست نمی آید، چون میدان جهاد، میدان ...

رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حفظ سه رکن اساسی انقلاب اسلامی یعنی اسلام، رهبری و مردم پیشگام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی پیش از ظهر سه شنبه ...

رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) حضور در روضه امام حسین (ع) را نعمتی بزرگ از سوی پروردگار دانست و گفت: مکتب اباعبدالله (ع) مکتب آزادی و رهایی و عزت خواهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله «رضا ...

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) نسخه همه پیامبران الهی را انسان سازی و شناخت راه و مقصد درست برشمرد و گفت: امام حسین (ع) نیز دارای این نسخه شفابخش است و امام حسین (ع) دارای مقاماتی است که مهم ترین ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان