امام جمعه رشت با بیان اینکه هیچ گاه بر سازمان ملل امیدی نداشته و نخواهیم داشت، گفت: سازمان ملل با رسمیت بخشی به رژیم صهیونیستی، غده ای چرکین متشکل از دزدان بین الملل را در دل دنیای اسلام و ...

دبیرکل سازمان ملل گفت، "بی اعتمادی و رقابت در عرضه ژئوپلتیک" خطرات هسته ای را تا سطح زمان جنگ سرد بالا برده و تنها راه برای رسیدن به یک آینده صلح آمیز نابودی کامل این تسلیحات است.

به گزارش ایسنا، به ...

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گیلان با تاکید بر اینکه در دانشگاه در حوزه جهاد تبیین باید اقدامات جدی انجام شود، گفت: اساتید و کارشناسان سیاسی باید تحلیل های درست را در اختیار قشر دانشجو قرار دهند.

...

به گزارش لنگرخبر به نقل از فارس، « الکساندر زاسپکین» سفیر سابق روسیه در لبنان به اقدام آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل و نشان دادن عکس شهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس ...

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه افزایش قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بین الملل منجر به نگرانی استکبار و صیهونیست شده است، گفت: لذا استکبار این امر را بر نمی تابد و با ایجاد فتنه در ...

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است چهارشنبه به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع نمایندگان کشورهای عضو سخنرانی کرد.

به گزارش لنگرخبر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه به وقت محلی، در نطق خود در هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اشاره به آسیب‌ها و مخاطرات نظم کنونی ...

به گزارش لنگرنیوز، عصر امروز چهارشنبه دو دیدار رده بندی و فینال مسابقات کاپ والیبال محلات در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد که تیم شهدای بارکوسرا با نتیجه 2 بر صفر و با پیروزی مقابل تیم شهدای انزلی محله، قهرمان ...

به گزارش لنگرنیوز، عصر امروز چهارشنبه(روز نهم و پایانی مسابقات)، دو دیدار رده بندی و فینال از سری مسابقات کاپ والیبال محلات لنگرود در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد. در دیدار رده بندی تیم شهدای ملاط با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم شهدای آنسرمحله ...

به گزارش لنگرنیوز، عصر دیروز سه شنبه(روز هشتم مسابقات)، دو دیدار مرحله نیمه نهایی از سری مسابقات کاپ والیبال محلات لنگرود در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد.



در این مسابقات تیم شهدای ملاط با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم شهدای ...

به گزارش لنگرنیوز، عصر دیروز دوشنبه(روز هفتم مسابقات)، دو دیدار از سری مسابقات کاپ والیبال محلات لنگرود در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد.



در این مسابقات تیمشهدای ملاط با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم شهدای امیرآباد پیروز شد.



به گزارش لنگرنیوز، عصر دیروز یک شنبه(روز ششم مسابقات)، سه دیدار از سری مسابقات کاپ والیبال محلات لنگرود در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد.



در این مسابقات تیم شهدای ملاط با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم شهدای آنسرمحله شد.


به گزارش لنگرنیوز، عصر دیروز جمعه (روز چهارم مسابقات)، سه دیدار از سری مسابقات کاپ والیبال محلات لنگرود در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد.



در این مسابقات تیم شهدای لوکلایه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم شهدای انزلی محله شد.

به گزارش لنگرنیوز، عصر دیروز پنج شنبه (روز سوم مسابقات)، چهار دیدار از سری مسابقات کاپ والیبال محلات لنگرود در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد.



در این مسابقات تیم شهدای چالکیاسر(ب) با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیمشهدای انزلی محله ...

به گزارش لنگرنیوز، عصر دیروز چهارشنبه (روز دوم مسابقات)، سه دیدار از سری مسابقات کاپ والیبال محلات لنگرود در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد.



در این مسابقات تیم شهدای انزلی محله با نتیجه 2 بر 1 مغلوب تیم شهدای بارکوسرا شد.


به گزارش لنگرنیوز، عصر روز دوشنبه 29 تیر ماه قرعه کشی سومین دوره مسابقات کاپ والیبال محلات لنگرود در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد.



این مسابقات در 2 گروه 8 تیمه برگزار می شود که روز گذشته(سه شنبه) ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان