معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ...

معاون پیشین فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مشاور وزیر ورزش از تصمیم اخیر این وزارتخانه مبنی بر جداسازی انجمن آمادگی جسمانی از ورزش همگانی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعبدالحمید احمدی با ابراز تعجب از تفکیک فدراسیون ورزشهای ...

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید کرد که «نشستن» قاتل خاموش برای مردم جهان و ایران است و خطرات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ملایی که امروز سه شنبه در مجمع ...

پنجمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با برگزاری آیین اختتامیه در دانشگاه شهرکرد به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش ...

عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری مدیریت ورزشی با انتقاد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون گفت: وزارت ورزش با تصمیمی شتابزده و کارشناسی نشده یک تجربه شکست خورده را تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مسعود ایمان ...

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزشهای همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ...

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزشهای همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به ...

اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اهمیت پرداختن تمام نهادها به توسعه ورزش همگانی ابراز امیدواری کردند با بسیج عمومی در این حوزه از یک سونامی اجتماعی بزرگ در سال های آینده جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در دیدار معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر ضرورت توسعه ورزش به صورت انفرادی و همگانی تأکید و اظهار کرد: گیلان ورزشکاران برجسته ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سینا کلهر، صبح یکشنبه در سومین نشست تخصصی معاونان، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی سراسر کشور گفت: متأسفانه سن مصرف مواد مخدر در کشور پایین آمده است و این موضوع یک خطر جدی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای ورزش گیلان با تاکید بر گسترش ورزش همگانی در جامعه، اظهار کرد: ورزش موجب انسجام ملی و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین نحوی نژاد پیش از ظهر امروز در بازدید ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدعلی نجفی عصر دیروز در نشست شورای ورزش همگانی با اشاره به پخش گزارش گلایه های جمعی از کارکنان خدماتی شهرداری رشت به دلیل تعویق در پرداخت حقوق در اخبار شبکه باران اظهار داشت: ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان