مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت جریانات جنوبی در استان خبر داد و گفت: وزش باد گرم طی دو روز آینده نسبتا شدید و شدید میهمان پایان هفته گیلانی ها خواهد بود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وزش با گرم شدید در استان گفت: سرعت باد در تالش به حدود ۱۶۰ کیلومتر و دمای هوا در سیاهکل از ۲۲ درجه تجاوز کرد.

...

به گفته مدیر کل هواشناسی گیلان، با استقرار جریانات جنوبی از فردا در مناطق کوهستانی گیلان باد گرم می وزد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار سطح ...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان گفت: براساس هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی گیلان، تا اوایل صبح پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه تداوم دارد.

...

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بارش برف در ۱۲ محور مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۶ محور مواصلاتی استان با بارش شدید برف روبرو هستند.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، در برخی مناطق جلگه ای که همجوار با کوهستان هستند یا در مجاورت رودخانه سفیدرود قرار دارند، بارندگی آن ها به صورت برف خواهد بود.

...

ستاد مدیریت بحران استان گیلان به ویژه شهرستان هایی که عمدتا در روزهای سرد و بارشی با بحران روبرو هستند در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان گیلان به حالت آماده باش درآمدند.

خبرگزاری فارس، رشت، حمیدرضا دنیادیده: نقشه های ...

مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه سرد و بارشی خبر داد و گفت: در پی این فعالیت سامانه بارشی، کاهش دما تا ۱۵ درجه و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه سرد و بارشی خبر داد و گفت: در پی این فعالیت سامانه بارشی، کاهش دما تا ۱۵ درجه و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان در برخی مناطق استان یه ویژه ارتفاعات و دامنه ها و مناطق پوشیده از برف، طی ساعات شب و صبح یخبندان و دمای زیر صفر پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از پیش بینی بارش برف و باران در استان خبر داد و گفت: در پی بارش برف و باران در اوایل هفته آینده، گیلان تا ۱۵ درجه سرد می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان، گفت: تا صبح چهارشنبه فعالیت های جنوبی در منطقه مستقر و وضعیت جوی در گیلان پایدار است.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان از امشب سامانه سرد و بارشی به گیلان می رسد و هوا را دگرگون می کند.

...

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت جوی استان طی روزهای آینده گفت: وضعیت جوی گیلان تا پایان هفته پایدار و هوا، صاف است.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از افزایش ناپایداری هوای طی امروز و فردا در استان خبر داد و گفت: شرایط آب و هوایی استان برای کاهش دما و بارش باران محیا است.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت جوی گیلان گفت: تا چهارشنبه هفته جاری جبهه هوای گرم در گیلان مستقر و پایان هفته نیز احتمالاً مردم استان نزولات جوی را شاهد خواهند بود.

...

به گزارش لنگرخبر، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از صدور اطلاعیه هشداری سطح نارنجی هواشناسی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی ...

مدیرکل هواشناسی گیلان از با اشاره به فعالیت سامانه سرد و بارشی گفت: طی عصر امروز و فردا دوشنبه بارش برف و کولاک در مناطق مرتفع استان مورد انتظار است.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش محسوس دما مناطق مختلف استان طی روزهای آیند خبر داد و گفت: طی چهارشنبه و پنجشنبه، بارش باران و در ارتفاعات بارش شدید برف پیش بینی می شود.

...

مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان خبر از نهایی شدن احداث و بهره برداری یک ایستگاه هواشناسی خودکار در منطقه امامزاده اسحاق علیه السلام شفت را داده که مجهز به هفت سنسور اطلاعات سنجی است و قابلیت ارتقا به ...

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است، گفت: هوای استان تا اواسط هفته آینده ابری، مه آلود و به تناوب شاهد بارش باران خواهیم بود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به شرایط ناپایدار جوی آسمان گیلان تا پایان هفته گفت: تا پایان هفته همراه با باد گرم، بارش باران، مه و رگبار و رعد و برق همراه است.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آب و هوای پایان هفته در گیلان گفت: تا پایان هفته آسمان گیلان صاف و آفتابی خواهد بود.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، دمای هوا تا اوایل هفته ی پیش رو تدریجی سه تا پنج درجه سلسیوس افزایش می یابد.

...

به گفته فرماندار رودسر، پنج پل آچی رود، میانده رود و جنگسرا در چابکسر، فقیه محله و خشکرود در کلاچای از پل های پرخطر از دیدگاه کارشناسان مدیریت بحران و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تشخیص داده شده است.

...

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان بر اساس اعلام هواشناسی از روز دوشنبه تا چهارشنبه شاهد وقوع بارش شدید باران و در نتیجه طغیان رودخانه ها در گیلان خواهیم بود.

...

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به بارش ۱۵۰ الی ۱۷۰ میلی متری باران در شهرستان های غربی گیلان گفت: این میزان بارش شبب سیلابی و طغیان شدن 11 رودخانه در گیلان شد ولی با لایروبی ها و اقدامات ...

مدیرکل هواشناسی گیلان از آغاز بارش های شدید باران در استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: طی این مدت دمای هوا بین 5 تا 10 درجه کاهش می یابد.

...

به گزارش لنگرخبر، در پی نفوذ سامانه بارشی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از روز گذشته تاکنون در گیلان در برخی از نقاط استان شاهد بارش باران به ویژه در مناطق غربی و بالادست ...

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، از صبح فردا و اواخر وقت یکشنبه محدودیت های ترافیکی در مناطق پر خطر اعمال و از استقرار افراد در مناطق پرخطر ممانعت به عمل خواهد آمد.

...

در آستانه روز اربعین حسینی مراسمات مختلفی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت های مذهبی در سراسر استان گیلان برای عرض ارادات به خاندان عصمت و طهارت تدارک دیده شده است.

به گزارش لنگرخبر، هر سال که می گذرد بیشتر از ...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در ساعات آینده گفت: طبق پیش بینی های نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان تا پایان هفته ابری و همراه با رگبارهای پراکنده است.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، دمای هوا در گیلان از روز گذشته حدود ۸ درجه سلسیوس افزایش پیدا کرده و این وضعیت تا هفته آینده در استان ادامه دارد.

...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، این روزها درجه حرارت هوا بالا رفته و گرمای سوزان هوا بسیار آزارد دهنده شده است.مردم در رفت و آمد روزانه خود سعی دارند به طرق مختلف خود را خنک نگه دارند اما گاهی اوقات ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، فروغ مومن‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بعد از شهرستان املش، چابکسر با ۵۳ و آستارا با ۵۰ میلیمتر بیشترین بارش باران را طی این مدت به خود اختصاص ...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، طبق پیش بینی های نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر امروز تا روز سه شنبه هفته جاری، ناپایدار و بارانی پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه هوای گرم و شرجی تا سه شنبه در گیلان مستقر است، گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر سه شنبه تا پایان هفته، ناپایدار و بارانی ...

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر جمعه تا عصر یکشنبه آینده، ناپایدار و بارانی پیش بینی ...

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر سه شنبه تا عصر پنج شنبه، ناپایدار و بارانی پیش بینی ...

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر سه شنبه تا عصر جمعه، ناپایدار و بارانی پیش بینی می شود.

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان