رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۶ هزار قلم انواع مواد خوراکی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۲ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس ...

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۹ هزار عدد اسباب بازی و بلوریجات قاچاق از یک انبار خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

سرهنگ ...

رئیس پلیس راه آهن با بیان اینکه "کوپه " فضای شخصی مسافر است، گفت: البته حقوقدان ها باید این موضوع را بررسی کنند، چراکه گاهی نیاز می شود پلیس به عنوان مثال برای دستگیری متهمی وارد کوپه شوند.

سردار حشمت ...

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور جزئیات شناسایی و دستگیری یک باند قاچاق انسان در ایران را تشریح کرد.

سردار محسن عقیلی؛ فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: پلیس فرودگاه های کشور به ...

هیئت عمومی دیوان عالی کشور با صدور یک رأی وحدت رویه ، دادگاه کیفری دو را مرجع صالح رسیدگی به اتهام نگهداری مشروبات الکلی خارجی (قاچاق) اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلسه وحدت رویه هیئت عمومی ...

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۳ تن شکر احتکار شده در این استان، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

...

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف باند پولشویی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان و دستگیری ۷ نفر متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی اظهار کرد:  با اطلاعات ...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به شناسایی الکل طبی قاچاق در رشت در چند روز گذشته، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان ، ۵۰ گالن ۲۰ لیتری الکل طبی قاچاق به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کشف ...

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی بازرسان این اداره کل، ارزش ریالی پرونده های متشکله حوزه قاچاق ۳۳۳ درصد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش یافت، گفت: این رشد از نظر تعداد پرونده های ...

حکم اعدام حسین پنجک و دو نفر دیگر از اعضای باند پنجک، بزرگ ترین کارتل توزیع کوکایین پس از طی مراحل قانونی صبح امروز اجرا شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، ...

طبق اعلام اداره آمار کشور کانادا، بیش از شش زن از هر ۱۰ زن بومی در این کشور در مقطعی از زندگی خود تجاوز فیزیکی یا جنسی را تجربه کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، گزارش تبعیض، ...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۱۱ میلیاردی برای عرضه تجهیزات پزشکی قاچاق خبر داد و گفت: در بازرسی از این واحد صنفی، تجهیزات پزشکی شامل عدسی عینک، لنز چشمی کشف و ضبط شد.

...

رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲ تن بادام قاچاق از بازرسی یک خودروی نیسان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محموله ۴ میلیارد بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب از کشف ۲ تن بادام قاچاق ...

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقیف ۵ دستگاه خودرو قاچاق در شهرستان بندرانزلی خبر داد و گفت: در این رابطه متهمان ۲۵.۳۳، ۴۰.۵۲ و ۵۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

...

به گفته فرمانده انتطامی استان گیلان، ۲۵۰ تن کود شیمیایی قاچاق در استان گیلان توسط ماموران کشف شد.

به گزارش ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به کشف ۲۱ توپ پارچه قاچاق از یک انبار در رشت خبر داد و گفت: جریمه ۶۰ میلیون تومانی برای صاحب انبار صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امینی گفت: با پیگیری ...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از محکومیت بیش از سه میلیارد تومانی شرکت تولید آب معدنی سیاهکل به دلیل گران فروشی خبر داد.

...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از توقیف یک دستگاه مرسدس بنز قاچاق با پلاک گذر موقت در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی آستارا حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در این ...

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه از کشف ۱۹ تن شن و ماسه رودخانه ای غیرمجاز خبر داد و گفت: متهم ۵۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

...

رشت- مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۲۱۲ میلیارد ریالی یک شرکت حمل و نقل بین المللی به اتهام قاچاق خودروی کشنده در آستارا خبرداد.

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سو ظن مأمورین نیروی ...

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان وبلوچستان از کشف و ضبط دو محموله بزرگ قاچاق کوسه ماهیان و باله های کوسه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود میرشکار مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان ووبلوچستان در این باره گفت: با اشراف ...

لنگرنیوز | سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در جمع خبرنگاران مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی برشمرد و اظهار کرد: از آنجایی که پدیده شوم قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات مالی محسوب می‌شود، پلیس ...

به گزارش لنگرنیوز، بهمن کمانگیر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: با ادامه استقرار سامانه پرفشار در سطح زمین و گذر امواج کم و بیش ناپایدار در سطوح میانی جو زمین، پیش بینی می شود ضمن افزایش تدریجی دما ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان