مدیرکل صمت گیلان از افتتاح یک شرکت تولید کننده پنل های دیواری با عایق پلی یورتان با حضور استاندار گیلان در فومن و با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریالی خبر داد.

...

مردم روستای آبرود و لات در شهرستان فومن به برکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش بعد از ۴۰ سال قرار است از نعمت راه مناسب، برخوردار شوند.

...

در پی برخورد 3 خودرو سواری در محور فومن رشت، چهار تن از سرنشینان این خودروها کشته و سه تن نیز مصدوم شدند.

...

فرماندار و شهردار فومن وعده دادند تا در طی ماه های آینده، اعتبار لازم جهت تکمیل یادمان یک شهید گمنام خفته در پارک این شهر را در اسرع وقت تأمین و این قطب فرهنگی را به زینت شهری فومن، اضافه ...

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحمیل خسارت سنگین به کشاورزان شمالی در پی ورود بیش ازاندازه برنج خارجی، گفت: معاون اول رئیس جمهوری، دستور خرید تضمینی باقی مانده برنج کشاورزان ...

...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مقابله با تعارض منافع را مرز مشخص خادمان مردم در نظام سلامت دانست و تصریح کرد: مسئول و متولی نظام سلامت در دوره کنونی باید تمام وقت در خدمت مردم باشد و بی عدالتی در ...

هم نام نهمین امام شیعیان بود. او را الگوی خود قرار داده بود و قدردان این نام گذاری بود، گرچه رحلتش شهادت نبود اما شهید زیست و شهادت گونه عروج یافت.

...

قلعه رودخان یکی از مهم ترین دژهای تاریخی، اسرارآمیز و نظامی ایران است که در شهرستان فومن گیلان و در میان انبوه درختان جنگلی در دل کوه جای گرفته است.

...

فرماندار فومن با بیان اینکه در دهه مبارک فجر بیش ۱۰۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی افتتاح می شود، گفت: این طرح ها حدود ۱۴۵ میلیارد تومان ارزش ریالی دارند و اجرای پروژه ها نسبت به سال گذشته افزایش ...

فومن- فرمانده سپاه فومن گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه فومن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که ...

فومن- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری همایش «تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی» خبر داد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب به نسل نوجوان و جوان اطلاع رسانی شود.

یوسف نیک انجام در گفتگو با خبرنگار مهر ...

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: آشنایی جوانان با ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور ظهر یکشنبه در دومین جلسه هماهنگی ستاد دهه ...

جوان دانشجوی گیلانی که در حین یک عملیات در منطقه پیرانشهر با اعضای گروهک تروریستی دمکرات کردستان درگیری شدیدی پیدا کرد و از ناحیه کمر مجروح شد و در ۲۳ دی ماه سال ۱۳۶۵در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه ...

رشت- معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ساماندهی وضعیت آگهی های ثبتی در رسانه های استان خبر داد و گفت: به دنبال رفع مشکلات اقتصادی خبرنگاران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی ...

رشت- ارتفاعات شهر ماسوله با بارش برف زمستانی جلوه ای زیبا و چشم نواز به خود گرفته است.

...

فومن- فرماندار فومن در پی بارش برف از شهر تاریخی ماسوله و روند خدمات رسانی را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور ظهر دوشنبه در پی بارش برف در شهر تاریخی ماسوله بازدید کرد.

در این بازدید ...

مزار شهید سید جواد موسوی که در ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۴ در سن ۱۹ سالگی در عملیات والفجر هشت گردان امام حسین (ع) لشکر ۲۵ کربلا به عنوان خط شکن در منطقه عملیاتی اروندکنار به شهادت رسید، زیارتگاه عاشقان شد.

...

رشت- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تهاتر اموال مازاد در گیلان برای تامین اعتبار پروژه پل ورودی فومن راهکاری سازنده است، گفت: این موضوع پیگیری و عملی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی ظهر شنبه ...

رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف و از سرگیری پروژه پل ورودی فومن گفت: با هرگونه کم کاری متولیان امر برخورد قانونی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه ...

فومن- رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فومن از وقوع آتش سوزی در عرصه جنگلی منطقه مارقوش ماکلوان خبر داد و گفت: با تلاش های انجام شده آتش مهار شد.

رسول نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع ...

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه ورزش یکی از ابزارهای مهم مقابله با آسیب ها است، گفت: ضعف ها باید در حوزه ورزش و جوانان شناسایی شده و بر اساس آن سیاستگذاری انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور ...

فومن- امام جمعه فومن با تاکید بر لزوم فعالیت بیشتر در حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: با ادغام ورزش و جوانان خیلی از نیازهای جوانانمان مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام محمد امین نقدی پیش از ...

فومن- معاون وزیر کشور با بیان اینکه «حاج قاسم» بسترساز بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام بود،گفت: دشمنان با ترور سردار سلیمانی تمام عصبانیت خود را از شهدا و ملت ایران نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین ...

فومن- رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فومن از رفع تصرف هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی از دو متصرف خبر داد و گفت: متصرفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

رسول نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان ...

فومن - معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به مشکل اراضی ملی و منابع طبیعی ۱۰۱ روستای فومن، گفت: این مشکل باید ظرف یک هفته بررسی، پیگیری و حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کاظمی بعد از ظهر ...

فومن- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه عرصه را نباید برای روستاییان تنگ کرد، گفت: برخی اقدامات دستگاه ها سبب نارضایتی عمومی می شود که باید با آن برخورد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی ...

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۳۰ روستا است، گفت: از این تعداد ۱۲۰ روستای فومن درگیر مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور بعد از ظهر جمعه در جلسه ساماندهی ...

فومن- مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مدرسه شهید عبدالوهاب محمدی فومن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با پیکر شهید دوران دفاع مقدس امروز دوشنبه در مدرسه شهید عبدالوهاب محمدی فومن برگزار ...

فومن- مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام روز سه شنبه ششم دی ماه در پارک شهر فومن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم تشییع و تدفین ...

فومن- فرماندار فومن از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر شنبه در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از شهید گمنام شهرستان ...

فومن- فرماندار فومن با اشاره به افزایش رصد و نظارت برای کاهش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز این شهرستان گفت: نظارت ها در حوزه شهری افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور بعد از ظهر شنبه در جلسه ...

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه این شهرستان در گذشته قطب نوغانداری و صادرکننده نوغان به استان های دیگر بود، گفت: شرایط فومن برای احیا و توسعه این صنعت بسیار مساعد است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی ...

فومن- فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه عزت، اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: دشمن از ایران قوی، مقتدر و نام شهدا هراس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری بعد از ظهر شنبه در ...

فومن- فرماندار فومن از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در این شهرستان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ...

فومن- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اجرای ۵۲ درصدی طرح هادی روستایی در استان گفت: فومن شهرستان برتر در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیز بنیاد مسکن فومن اظهار ...

فومن- فرمانده انتظامی فومن از دستگیری عاملان هتک حرمت به لباس روحانیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا فیضی گفت: در پی هتک حرمت به لباس ۲ روحانی در فومن، پیگیری موضوع در دستور کار ...

فومن- معاون فرماندار فومن با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا مهمترین راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی و رسانه ها در کاهش قاچاق کالا و ارز موثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد ...

فومن- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره بین المللی میرزا کوچک در رشت گفت: ۷۰ عنوان برنامه در قالب این کنگره برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی پیش از ظهر ...

فومن- همایش اقتدار بسیجیان همزمان با سراسر کشور در شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه همایش اقتدار بسیجیان فومن همزمان با سراسر کشور در مصلای این شهرستان برگزار شد.

مسئول بازرسی سپاه قدس ...

فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه دشمن از آرمان های ما هراس دارد، گفت: نسخه جدید دشمن برای ضربه زدن به موتور پیشرفت کشور نفاق، ناامنی و جنگ داخلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان