به گفه استاندار گیلان، از محل اعتبارات سفر و اعتبارات ملی و استانی نیز برای حمایت از اشتغالزایی افراد تحت پوشش کمیته امداد منابعی اختصاص داده می شود.

...

رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار برای محرومیت زدایی از محل تبصره ۱۴ قانون بودجه گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در گیلان به بنیاد مسکن استان اختصاص یافته است.

حامد دائمی در گفتگو با ...

رشت- فرماندار رشت از تخصیص اعتبار سه میلیارد تومانی برای تجهیز، تغییر و احداث کتابخانه های عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ...

رشت- آزاد راه قزوین- رشت با وجود سه دهه از آغاز ساخت همچنان در ایستگاه ۸ کیلومتر باقیمانده در محدوده منجیل به رودبار، در بن بست اعتبارات متوقف شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: گیلان در ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به تحقق ۶۳ درصدی تعهد ایجاد اشتغال در ۷ ماهه نخست امسال در استان گفت: زمینه اشتغال ۳ هزار نفر در حوزه گردشگری را فراهم می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی شامگاه شنبه ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به جذب ۹۹ درصدی اعتبارات سال گذشته استان توسط دستگاه ها گفت: این روند باید برای اعتبارات امسال نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ...

رودبار- مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان با اشاره به اینکه نبود اعتبارات عمده مشکل پروژه ها است، گفت: نبود اعتبارات سبب ابتر ماندن طرح ها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کردلو ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-کاسپین گفت: در حال حاضر زیرساخت و روساخت این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ...

رشت- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای بهره برداری از هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین- رشت نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر خیرالله خادمی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از دو قطعه ...

رشت- استاندار گیلان با تأکید بر تلاش جهادی همه مدیران برای جذب اعتبارات گفت: نباید در گیلان فقر مطلق در هیچ منطقه ای شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به تخصیص ۶۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به پروژه راه آهن رشت- کاسپین گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات این پروژه تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی امروز (دوشنبه) با اشاره ...

شفت- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت شفت گفت: مسئولان جذب حداکثری اعتبارات امسال را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری ...

شفت- مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان گفت: به واسطه وضعیت نامناسب آبرسانی دومین استان محروم کشور از این نظر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار علیپور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شفت با بیان اینکه شرکت آب ...

رشت- استاندار گیلان با تاکید بر جذب حداکثری اعتبارات از سوی دستگاه ها گفت: برگشت حتی یک ریال از بودجه دستگاه ها قابل پذیرش نیست و مدیران در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ...

رشت- نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به عدم ابلاغ اعتبارات توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: پول ها در دقیقه ۹۰ برگشت می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری ملک میان ...

آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه بر ضرورت هدایت اعتبارات این شهرستان به سمت تولید دانش بنیان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذاکراستقامتی عصر شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران با اشاره به بهره گیری از خصایص رسول اکرم (ص) ...

رشت- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم که تکمیل آن نیازمند ۴۸ هزار میلیارد تومان است، گفت: مجموع بودجه وزارتخانه ۱.۵ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: با وجود گذشت شش ماه از شروع سال جدید هنوز هیچ اعتباری در حوزه عمرانی تزریق نشده و کارها با اعتبارات سال گذشته انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

شفت- سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به اختصاص ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این شهرستان گفت: اعتبارات پیش بینی شده برای شفت ناچیز است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی ...

شفت- نماینده فومن و شفت در مجلس با انتقاد از وضعیت توزیع اعتبارات در استان گیلان گفت: به شفت به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته باید نگاه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر ظهر چهارشنبه در ...

لاهیجان- نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه اعتبارات برای پروژه ها گفت: اجازه نمی دهیم یک ریال از حق این شهرستان ها ضایع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی بعد از ظهر ...

مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری های نوین محیط زیست گفت: اطلس ارزش گذاری اقتصادی در حوزه محیط زیست تا آخر دولت سیزدهم تهیه و تدوین می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا زمانی مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری های نوین محیط ...

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به روند مطلوب توزیع اعتبارات این شهرستان گفت: روند اجرای پروژه های عمرانی رودسر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رودسر با ...

رشت- نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های شهرستان های رودسر و املش اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری عصر جمعه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ...

رشت- دهکده دانش بنیان گیلان در حالی چهارمین سال شروع و اجرا را پشت سر می گذارد که از سال ۹۸ تاکنون پیشرفت محسوسی نداشته و در بن بست اعتبارات گیر کرده است.

خبرگزاری مهر- گروه استان ها: سالی که ...

رشت- سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: بیش از ۱۱۷۲ میلیارد تومان از اعتبارات سفر تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا رحیمی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت پروژه ...

رشت- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای کارگاه های آموزشی پیش بینی شده که این میزان ۵ درصد از اعتبارات فنی و حرفه ای کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم پورنصیری شامگاه یکشنبه ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر همدمی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا آستارا با بیان اینکه تزریق دز سوم در این شهرستان باید افزایش یابد، ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مدیریت کرونا گیلان، اظهار کرد: افرادی که تسهیلات ...

به گزارش لنگرنیوز، مسعود طالب پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به این که امسال تاکنون تعداد 428 فقره پرونده تخلفات وارده در راستای مبارزه با تخلفات در این شهرستان داشتیم اظهار داشت: متخلفان به پرداخت مبلغ ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان