به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی در خطبه های نماز جمعه لنگرود با بیان اینکه شوراهای اسلامی ششمین دوره شهر و روستا تا چندی دیگر فعالیت رسمی خود را آغاز می کنند، اظهار کرد: اعضای منتخب شورا اگر زره ای به فکر منافع خود، جناح و گروه خود و کسانی که از آنان در انتخابات حمایت کردند باشند نباید امید داشت که به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا توسط مردم انتخاب شدند و باید مردم بر عملکرد شورا نظارت کنند، گفت: مردم با نظارت بر عملکرد شورا باید جلوی انحرافات را بگیرند و نباید اجازه داد افرادی که به عنوان اعضای شورا انتخاب شدند به بیراهه بروند و جلوی فاصله گرفتن شورا از خدمت گذاری به مردم را باید گرفت.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه شهر لنگرود دارای مشکلات انباشته شده از دو سه گذشته است، تصریح کرد: برخی از مشکلات است که بیست سال است کسی آن را حل نکرد یا مشکلاتی وجود داشت که کسی به آنان توجه نکرده که به عنوان نمونه، به محلات شهر می توان پرداخت که یک مسیر عبور و مرور استاندارد در محلات وجود ندارد و خیابان ها و میادین استاندارد با تمام ویژگی ها در شهر نیست.

نقوی با بیان اینکه شهر لنگرود نیاز به یک شورای اسلامی و شهرداری دارد که در این شهر انقلاب و تحول ایجاد کند، افزود: شهر لنگرود به شهرداری باتجربه، قوی، پاک، سالم، خداترس، انقلابی و باروحیه مردمی نیاز دارد که به یک ریال بیت المال حساس باشد.

وی با بیان اینکه اعضای منتخب شورا خودشان را از مشورت با جوانان، نخبگان و دلسوزان محروم و جدا نکنند، گفت: امیدواریم با ترکیب جدید شورای اسلامی شهر لنگرود شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم و مردم نیز باید کمک کنند تا با نظارت درست هم توسط مردم و هم توسط شورا، شاهد خروجی خوبی برای شهر و مردم باشیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان