رشت- فرمانده انتظامی گیلان گفت: در برخورد با اراذل و اوباش استان گیلان جزء حوزه های برتر انتظامی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد رسانه ها و خبرنگاران با بیان اینکه گیلان در چند ماه اخیر جز استان های آرام بوده است، اظهار کرد: گیلان استانی است که مأموریت های ذاتی و اضافه مانند طرح سالم سازی دریا دارد که آن را از سایر استان ها متمایز می کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه حدود ۷ میلیون نفر در ایام عید وارد استان گیلان شدند که با تلاش مأموران بدون خطر و حادثه ای اوضاع مدیریت شد، افزود: تجمعات صنفی چند وقت اخیر نیز با سعه صدر نیروی انتظامی به خوبی جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه بدون همکاری و همراهی رسانه ها و خبرنگاران امکان تأمین امنیت استان گیلان میسر نیست، بیان داشت: تمام تلاش پلیس با هدف تأمین امنیت روانی مردم انجام می شود.

سردار ملکی با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر سرقت های بزرگ مانند طلافروشی در استان مشاهده نشده که علت آن نیز نتیجه بخش بودن تلاش های این حوزه است، افزود: در برخورد با اراذل و اوباش جز حوزه های برتر کشوری هستیم که این عملکرد بارها مورد تقدیر قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مراسم عزاداری گفت: معتقدیم که با کمک رسانه ها می توانیم چالش ها و موانع را از پیش رو برداریم.

در پایان این نشست از پوستر مسابقه عکاسی اولین سوگواره دلدادگان حسینی رونمایی شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان