رشت- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: محرم بهترین فرصت برای تحقق رابطه معرفتی، مودت، اطاعت و ولایت در بین مردم و جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی ظهر شنبه در حرم مطهر خواهر امام رشت کسب علم و معرفت را نخستین مسئولیت ما نسبت به اهل بیت (ع) از نگاه قرآن برشمرد و گفت: توجه به این دو موضوع از واجبات است.

وی همچنین به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه حضور در عرصه علم و دانش در بیانیه گام دوم افزود: در گام بعدی باید به اخلاق توجه ویژه ای شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه معجزه را مهم ترین مقام امام حسین (ع) برشمرد و ادامه داد: انسان سازی و شناخت مسیر درست نسخه شفابخش امام حسین و همه انبیای الهی است.

وی با بیان اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای تحقق رابطه معرفتی، مودت، اطاعت و ولایت در بین مردم و جامعه است، تصریح کرد: در سوره فجر به موضوع عاشورا و انتقام خداوند از طاغوت اشاره شده است.

حجت الاسلام تویسرکانی به مراحل هفتگانه نهضت امام حسین (ع) اشاره و اضافه کرد: عدم اطاعت از طاغوت، هجرت، روشنگری و بصیرت افزایی، استقامت و مقاومت، دفاع مقدس، شهادت امام حسین (ع) و پس از شهادت هفت مرحله نهضت امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) جهاد تبیین در رابطه با قیام خود را انجام داده است، گفت: داستان امام حسین (ع) با شهادت او نه تنها تمام نشد بلکه تازه شروع شده و باعث جهانی شدن فرهنگ و مکتب عاشورا شد.

حجت الاسلام تویسرکانی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی نیز در مرحله اول یعنی مرحله عدم اطاعت است و مقام معظم رهبری ابرمرد عدم اطاعت از طاغوت هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان