لنگرخبر|

اگر به‌ تازگی وارد دنیای اینستاگرام شده ‌اید و مایل به راه‌ اندازی کسب ‌و کار خود و فروش بالا از طریق خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان هستید، تا انتهای محتوا با مای ممبر همراه باشید. در حال ‌حاضر به‌ جرات می‌توان گفت اینستاگرام یکی از شبکه ‌های اجتماعی موفق در جهان است.  این شبکه اجتماعی با ارائه خدمات گوناگون توانسته به یکی از مناسب ‌ترین مکان ‌ها جهت تبلیغات و کسب درآمد بالا تبدیل شود و در حقیقت این شبکه اجتماعی موفق توانسته رقابت بین کسب ‌و کارها را به ‌صورت واقعی افزایش دهد.

 درصورتی‌که شما به‌ عنوان یک مدیر کسب ‌و کار خواهان پیشرفت و افزایش موفقیت در بیزینس خود هستید و می‌خواهید فروش خود را چندین برابر نسبت ‌به سال ‌های گذشته افزایش دهید و رکورد خود را بشکنید توصیه می‌شود از این اپلیکیشن و با استفاده از روش‌های جدید برای کسب درآمد بالا استفاده کنید.

دلیل اهمیت خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان چیست؟

همان ‌طور که می‌دانید در حال حاضر در کمترین زمان ممکن می‌توانید صفحه اینستاگرام خود را مجهز به میلیون ‌ها فالوور فیک کنید، اما استفاده از فالوور های فیک تا کی؟!

این فالوور ها به دلیل فیک و غیر واقعی بودن هیچ نتیجه ‌ای به‌ جز افزایش هزینه برای صفحه اینستاگرامی شما نخواهند داشت. از مهم ‌ترین مزیت ‌های خرید فالوور ایرانی واقعی می‌توان به افزایش میزان تعامل بین کاربران با صفحه اینستاگرام شما اشاره نمود. اینستاگرام به دلیل این ‌که یک موتور جستجوی فوق ‌العاده قوی است به‌ راحتی می‌تواند فالوور های فیک شما را شناسایی کرده و سبب ایجاد مشکلات در صفحه اینستاگرام شما و حتی بلاک شدن آن شوند.

 احتمالاً می‌دانید که فالوور ها مهم‌ ترین عنصر در پیشرفت هر کسب ‌و کاری محسوب می‌شود .کسب‌ و کارهای امروزی دیگر احتیاجی به فالوور های فیک ندارند چرا که آن‌ ها همواره به این نتیجه رسیده‌اند که فالوور های فیک هیچ‌ گونه فعالیتی در صفحه آن ‌ها نداشته و در نتیجه تأثیری نیز بر افزایش فروش و رونق کسب ‌و کار آن‌ ها نخواهند داشت.  در حالی ‌که فالوور واقعی باعث رونق کسب ‌و کار اینستاگرامی آن‌ ها می‌شوند؛ فالوور ها با انجام تعاملاتی همچون لایک کردن پست و استوری، کامنت گذاشتن و انتشار ویدئوها، عکس‌ها و محصولات صفحه شما به ‌راحتی می‌توانند سبب افزایش فروش و معرفی برند شما به سایر کاربران اینستاگرام شوند.

چرا خرید فالوور را برای موفقیت در اینستاگرام پیشنهاد می‌دهند؟

یکی از روش ‌های افزایش فالوور را می‌توان خرید فالوور اینستاگرام در نظر گرفت. در این روش شما با صرف مقداری هزینه نه‌ چندان زیاد در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به میزان فالوور دلخواه خود خواهید رسید. نکته مهم و ضروری که حتما باید در این بخش در نظر بگیرید این است که در قدم نخست باید از مزایا و معایب انواع فالوور ها اطلاعات کافی داشته باشید؛  به‌ طور مثال اگر قرار است خرید فالوور ایرانی انجام دهید، حتما باید از مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی اطلاع داشته باشید! دراین‌صورت است که می‌توانید نتیجه‌گیری درستی را داشته باشید.

فالوور فیک اولین نوع فالوور است که در کسب ‌و کارها بسیار مشاهده می‌شود اما متأسفانه افراد بسیاری از معایب خرید فالوور فیک مطلع نیستند، آن‌ها نمی‌دانند که نباید از فالوور های فیک انتظار ویو، لایک و کامنت داشته باشند؛ چرا که آن‌ ها تعاملی در پیج شما نداشته و صرفاً جهت زیبا سازی ویترین پیج شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فالوور ها در حقیقت به وسیله سیستم تهیه ‌شده و اکانت واقعی به حساب نمی‌آید.

در مقابل فالوور های فیک فالوور های واقعی وجود دارند این فرآورده ‌ها به‌ طرز شگفت ‌انگیزی به صفحه شما و اضافه شده و سبب رشد و پیشرفت آن می‌شوند. فالوور های واقعی به دلیل حقیقی بودن مزیت ‌های گوناگونی را برای تمامی اکانت ها و کسب ‌و کارها به ‌همراه دارند و شما به ‌راحتی می‌توانید با خرید فالوور ایرانی واقعی سبب گسترش برند و کسب ‌و کار خود در سطح شهر و از همه مهم ‌تر در سطح کشور شوید

فالوور واقعی و مزایای خرید فالوور واقعی ایرانی

از مناسب ‌ترین فالوور های واقعی که می‌توان خریداری نمود فالوور های ایرانی و واقعی هستند،  به دلیل این‌ که ما در کشور ایران زندگی می‌کنیم بهتر از فالوور های ما نیز ایرانی باشند تا به‌ راحتی بتوانند با انجام دسته‌ای از تعاملات سبب گسترش کسب ‌و کار ما و افزایش فروش برند شوند

الوور های ایرانی در واقع به پیشبرد اهداف ما کمک شایانی می‌کنند به دلیل اهمیت ویژه الگوریتم ‌های اینستاگرام و منطقه و مکانی کاربران فالوور های یک صفحه و  استفاده از فالوور های واقعی می‌تواند پیج شما را از خطر از دست رفتن دور نگه دارد.

مزایای خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان

  • افزایش میزان کامنت و لایک واقعی ایرانی را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد
  • افزایش میزان نرخ تعامل صفحه
  • افزایش میزان کامنت و لایک واقعی ایرانی
  • امکان فروش محصولات و خدمات بالا به دلیل ایرانی بودن کاربران
  • عدم ایجاد حساسیت الگوریتم‌ های اینستاگرام نسبت به صفحه ‌ی شما
  • واقعی بودن فالوور های افزوده شده
  • هزینه‌ ای کمتر نسبت ‌به میزان بازگشت سرمایه
  • ریزش کمتر نسبت ‌به سایر فالوور ها
  • کسب سود بالا از طریق فالوور های واقعی

مزایایی که در بالا اشاره نموده ایم تنها برخی از موارد تأثیرات فوق ‌العاده خرید فالوور ایرانی واقعی هستند. در صورتی‌که شما خرید فالوور واقعی ایرانی را از وب‌سایت های معتبر نظیر مای ممبر انجام دهید بی ‌شک از مزایای بیشتری نیز دریافت خواهید نمود .

افزایش خرید محصول با خرید فالوور واقعی  

در ابتدا باید از خودتان بپرسید که نوع فعالیت شما در صفحه اینستاگرام چیست؟ درصورتی‌که شما دارای پیج فروشگاهی در اینستاگرام هستید خدمات و محصول خود را ارائه می‌دهید، خرید فالوور واقعی  بدون ریزش می‌تواند گزینه‌ای عالی محسوب شود. بر خلاف فالوور های فیک که برای برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند فالوور واقعی ارزان برای اصیل سازی، فروش و معرفی محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 خرید فالوور هدفمند برای پیج فروشگاهی شما بسیار حائز اهمیت می‌باشد، تصور کنید فالوور های واقعی شما از کشورهای دیگری باشند از آنجا که محصولات شما ایرانی بوده فالوورهای خارجی تمایل به خرید محصولات شما ندارند. از همین ‌رو به محصولات پیج شما در نرمال ترین حالت ممکن قرار گرفته و حتی هیچ‌ گونه فروشی را نیز از آن خود نخواهید نمود .

به‌ همین دلیل خرید فالوور ایرانی واقعی می‌تواند برعکس این ‌موضوع عمل کند، محصولات ایرانی تنها توسط فالوور های ایرانی واقعی به فروش می‌رسند؛ در صورتی‌که شما دارای فروشگاه اینستاگرامی هستید ، باید حتما برای پیج خود فالوور ایرانی خریداری کنید.

از کجا فالوور ارزان بخریم ؟

مای ممبر با ارائه یک سیستم خرید و ارتقای فالوور در ایران توانسته تمامی خدمات خود را با تضمین بهترین قیمت و مناسب ‌ترین کیفیت و اصالت به‌ همراه خدمات پس‌ از فروش و به همراه و بازگشت وجه در صورت نارضایتی به افراد ارائه دهد.  مای ممبر با دارا بودن تیم متخصص و با تجربه توانسته در طول سابقه کاری رضایت خریداران بسیاری را جلب نماید.

در واقع در صورتی‌که شما صاحب یک کسب ‌و کار، فروشگاه و یا هلدینگ هستید مسئله رشد فروش و بازدهی قطعا از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است.  به‌ طور کلی هنگامی‌که اقدام به خرید فالوور تقلبی می‌کنید،  هیچ بازدهی روی صفحه ایجاد نخواهد نمود و از طرف دیگر هزینه های بالایی را نیز باید پرداخت کنید. در صورتی‌که شما لایک، کامنت، ویو و حتی هیچ تعامل دیگری دریافت نکنید پیج شما راکد شده و به ‌مرور از ارزش آن کاسته خواهد شد و تنها با خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان از مای ممبر می‌توانید از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری کنید .

چرا فالوور در اینستاگرام تا این اندازه حائز اهمیت است؟

از جمله سوالات بسیاری که این روز ها در تیم ‌های گفتگو و در دورهمی ها شنیده می‌شود این است که فالوور اینستاگرام تا این اندازه حائز اهمیت است؟ یا اگر دارای کسب ‌و کار آنلاین هستید مسلماً روزانه این سوال از شما می‌شود که ، چرا تا این اندازه به‌ دنبال افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشید؟ 

در حقیقت بسیاری از اشخاص معروف برای رشد پیج خود، فالوور خریداری می‌کنند حتی آن ‌هایی که به شما پکیج هایی در زمینه فروش و موفقیت نیز می‌فروشند. امروزه تمامی کسب ‌و کارهای آنلاین از طریق خرید فالوور ایرانی واقعی صورت می‌گیرد. هر چه تعداد فالوور پیج شما بیشتر باشد به همان اندازه فالوور های واقعی نیز به پیج شما اضافه خواهند شد و در واقع میزان فالوور شما ارزش و پرستیژ کاری شما را نشان می‌دهد .هنگامی‌که فالوور های پیج شما بیشتر باشد سایر کاربران به این نتیجه می‌رسند که شما به فالوور های خود و تمامی خواسته ‌های آن‌ ها توجه بسیاری می­­کنید؛ در نتیجه آن‌ها پیج شما را به سایر افراد نیز معرفی کرده و علاوه ‌بر خود ، فالوور های جدیدتر نیز به پیج تان اضافه خواهد شد.

 احتمالاً این جمله را شنیده‌اید که می‌گویند هرچه تعداد فالوور های یک پیچ بیشتر باشد پرستیژ و اعتماد کاربران بیشتری نیز در آن پیج رونق دارند! منظور این جمله این است هنگامی‌که پیج اینستاگرام شما دارای فالوور های واقعی بسیار زیاد باشد تعامل در آن پیچ افزایش خواهد یافت و درنتیجه فروش محصولات و ارائه خدمات نیز با رونق بهتری صورت خواهد گرفت ، درنهایت افراد بیشتری به پیج شما اعتماد کرده و سعی در شناخت بهتر شما و برندتان دارند .

مزایای خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان

  • خرید فالوور اینستاگرام به رشد مشاغل کمک فراوانی می‌کند، واضح است که یکی از بزرگ ‌ترین نیاز های تبلیغ‌کنندگان و مشاغلی که برند خود را به‌ صورت آنلاین از طریق رسانه‌ های اجتماعی همچون اینستاگرام ایجاد می‌کنند فالوور است .
  • طبیعتاً به هر دلیلی که در صفحه اینستاگرام خود فعالیت می‌کنید خواهان بهتر دیده شدن هستید. خرید فالوور ایرانی واقعی به‌ راحتی می‌تواند این امر را برایتان میسر سازد، بد نیست بدانید در صورت جذب فالوور به ‌صورت طبیعی شما نیازمند صبر بسیار هستید و هم ممکن است در این پروسه سودی را دریافت نکنید درحالی‌که ترفند خرید فالوور ایرانی واقعی می‌تواند به شما در جذب فالوور در کمترین زمان ممکن و کسب سود بالا کمک بسیاری کند.

  • به ‌طور کلی کاربران علاقه به دنبال کردن پیج هایی دارند که فالوور های آن ما بیشتر است هنگامی‌که خرید فالوور واقعی اینستاگرام انجام می‌دهید در واقع به مشتریان خود می‌گویید که فالوور هایی دارید که به شما اعتماد می‌کنند و همچنان نیز اعتماد دارند و حتی این‌ موضوع به ‌راحتی می‌تواند به دست آوردن فالوور های جدید را نیز برایتان زمینه ‌سازی کند شما تنها با خرید فالوور واقعی می‌توانید کسب ‌و کار خود را زبانزد خاص و عام کنید.
  • دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام ؛ همچون گوگل که موتورهای جستجو در حال رتبه ‌بندی وب ‌سایت ها هستند در اینستاگرام نیز موتورهای جستجو در حال رتبه ‌بندی پیج ها هستند. اکسپلور تقریباً کاری مشابه با موتورهای جستجوی اینستاگرام را انجام می‌دهد و هرچه محتوای پیج شما پربارتر و جذاب ‌تر باشد تعداد فالوور های شما به ‌صورت واقعی نیز افزایش خواهند یافت. در نتیجه تمامی مزایایی که خرید فالوور واقعی برای شما دارد قرار گرفتن در اکسپلور از مهم ‌ترین آن‌ها است. افراد بسیاری به ‌دنبال دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام هستند اما تنها در بین آن ‌ها از پیج های موفق به دیده شدن می‌شوند که از طریق خرید فالوور ایرانی واقعی اقدام کرده باشند.

  • دریافت تیک آبی (برای اینفلوئنسر)؛ هر چه تعداد فالوور های شما بیشتر باشد حضور قوی ‌تری در شبکه ‌های اجتماعی خواهید داشت. پتانسیل بازاریابی تأثیرگذار می‌تواند در دریافت تیک آبی تاثیر بسیاری بگذارد . تعداد فالوور های بالا از طریق خرید فالوور ایرانی واقعی سبب می‌شود که شما به‌ راحتی تیک آبی شبکه اجتماعی اینستاگرام را دریافت کنید . شما تنها باید از وب ‌سایت های معتبر خرید و فروش فالوورهای ایرانی، خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان را انجام دهید. توجه داشته باشید اینستاگرام مجموعه ‌ای برای پیشرفت هرگونه کسب ‌و کاری است و شما تنها باید از متد ها و روش ‌های جدید استفاده کنید.

سخن پایانی

حال که تا انتهای مقاله با ما همراه بوده اید اطلاعات بالایی در رابطه با مزیت خرید فالوور اینستاگرام دریافت نموده‌اید. بی ‌شک دانستید که خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان تنها از وب سایت های معتبر صورت خواهد گرفت و در طی این فرایند شما به ‌راحتی می‌توانید کسب ‌و کار خود را جهانی کنید. کیفیت فالوور ایرانی همواره برای کسب‌ و کارهای ایرانی بیشتر بوده و می‌تواند به رونق و گسترش آن کمک بسیاری کند. سایت مای ممبر با داشتن سابقه چندین ‌ساله و درخشان در زمینه ارائه تمامی خدمات با کیفیت اینستاگرام می‌تواند شما را در زمینه خرید فالوور اینستاگرام راهنمایی کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان