به گزارش لنگرخبر، شهردار لنگرود ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری لنگرود با اشاره به جلسات گذشته با رئیس کتابخانه عمومی لنگرود اظهار کرد: شهرداری از سال ۹۶ تاکنون حق نیم درصد خود را به صورت مستمر برای کتابخانه ها واریز می کند.

سید مهدی رجایی با بیان اینکه زمینی در آنسرمحله برای احداث کتابخانه در نظر گرفته شده است افزود: درباره بدهی های گذشته شهرداری لنگرود به انجمن کتابخانه ها دنبال راه کارهای قانونی هستیم تا این مشکل حل شود.



غلامرضا منصفی رئیس شورای شهر لنگرود نیز اظهار کرد: فرهنگ کتاب خوانی لازمه افزایش مطالعه است که در یک سال گذشته فعالیت شورای دور پنجم مسابقات کتاب خوانی توسط شهرداری و شورا برگزار شد تا به فرهنگ کتاب خوانی کمک کند.



امام جمعه کومله نیز با اشاره به اهمیت حوزه کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: فرهنگ کتاب خوانی اگر از خانواده شروع شود این فرهنگ در بین اقشار جامعه نیز گسترش می یابد.



حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی فضای کتابخانه ها در خانه ها نیز فراهم شود افزود: بسیاری از علما و دانشمندان در منازل خود کتابخانه ای برای مطالعه داشتند که به این اصل بسیار اهمیت می دادند.



وی با بیان اینکه باید مردم را به سوی کتاب دعوت کنیم گفت: انبیا هیچ گاه مردم را به خود دعوت نمی کردند بلکه مردم را به کتاب خدا آشنا و دعوت می کردند و کسانی که مردم را دعوت به خود می کنند آن شخص دروغین است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان