به گزارش لنگرخبر، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان صبح امروز در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود در این فرمانداری با بیان اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم اظهار کرد: باید همه مسؤولین دست به دست هم دهند تا مشکلات موجود را به خوبی پشت سر بگذاریم و از موانع عبور کنیم.



وی با بیان اینکه در حد توان به شهرستان لنگرود توجه ویژه داریم گفت: یکی از توجهات ویژه کمیته امداد توجه به مددجویان و شنیدن حرف های آنان است و روسای کمیته امداد شهرستان ها نیز بازوی فرمانداران هستند.



عباس اهرابی با تأکید بر هم افزایی بیشتر بین مردم و مسؤولین تصریح کرد: امروز فرصت اشتباه وجود ندارد و باید از همه  ظرفیت ها استفاده و از کج سلیقگی ها دوری کرد تا بتوان خدمت بیشتر و بهتری به مردم کرد.



مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه رسانه ها صدای محرومین کمیته امداد هستند افزود: از زمان تشکیل این کمیته به دستور حضرت امام تاکنون اقدامات ارزشمندی برای افراد تحت پوشش انجام شده که همه آن ها تلاش و خدمات انقلاب برای رفع محرومیت زدایی بود ولی بعضاً این خدمات به خوبی منعکس نشده است.



لزوم انعکاس فعالیت های کمیته امداد به مردم توسط رسانه



سرپرست فرمانداری لنگرود نیز با اشاره به چهلمین سال انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از اولویت های انقلاب اسلامی تحت پوشش قرار دادن محرومین و حمایت از مظلومان است که در طول این چند دهه با دستور حضرت امام و پیگیری های رهبری اقدامات خوبی انجام شده است.



وی با تأکید بر دیدار مستمر مسؤولین با مردم و شنیدن حرف های مردم گفت: شنیدن صدای مردم و مشاهده دغدغه آنان موجب افزایش انرژی شده و باعث می شود تا در تصمیم گیری ها نیز توجه بیشتری کنیم.



محمد رنجبر با بیان اینکه بیشترین و بهترین ارتباطات بین مسؤولین شهرستان وجود دارد افزود: اعتقادداریم می توان با آرامش خیلی از کارها و مشکلات را حل کرد و خیلی از کارها در شهرستان از این طریق انجام شده است.



سرپرست فرمانداری لنگرود با اشاره به تحت پوشش بودن بیش از ۱۰ هزار نفر در شهرستان لنگرود بیان کرد: بخش قابل توجهی از این خانوارها با حمایت کمیته امداد کارآفرین شده و محصولات بومی تولید می کنند که نان تمیجان و نان برنجی ازجمله آن ها است.



وی با اشاره به نقش رسانه ها در بیان دستاوردهای انقلاب به مردم گفت: نقش بی بدیل کمیته امداد در محرومیت زدایی و کمک برای افزایش کارایی خانوارها قابل تحسین بوده که این نیز از برکات و خدمات دولت است و لازم است رسانه ها نسبت به این موضوع توجه خاص داشته باشند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان