به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، دانشجومعلمان ورودی ۹۷ دانشگاه فرهنگیان نسبت به وضعیت احکام استخدامی خود گلایه مند بودند و عنوان می کردند که این احکام به رغم آنکه باید «آزمایشی رسمی» باشد اما «پیمانی» صادر شده است.

تعدادی از این دانشجومعلمان در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس  عنوان کردند: «در دفترچه کنکور امسال برای ورودی های دانشگاه فرهنگیان قید شده بود که پذیرفته شدگان به صورت رسمی آزمایشی استخدام خواهند شد ولی هم اکنون پس از گذشت یک ترم از تحصیل این دانشجویان ، ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش به منظور طی روال استخدام دانشجویان، از لفظ «پیمانی» استفاده کرده است که اقدامی کاملا غیرقانونی، برخلاف ادعای قید شده در دفترچه کنکور و در راستای تضییع حقوق دانشجویان است».

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در خصوص مسأله استخدامی همکاران جوانم، الحمدلله مشکل حل شد.

وی ادامه داد: در جلسه شب گذشته با همکاری ریاست سازمان امور استخدامی، مقدمات جذب آزمایشی برای ورودی های سال ۹۷ فراهم و امروز از استان ها می خواهم به سرعت مدارک مورد نیاز برای این مهم را فراهم کنند تا قبل از پایان سال جاری احکام اصلاح و به آزمایشی تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای همه همکاران عزیز جوانم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان