به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی پیش از ظهر امروز در یادواره ۶۳ شهید والامقام بخش اطاقور این شهرستان در مسجد جامع اطاقور با بیان اینکه با اشاره به تقارن ایان فاطمیه و دهه فجر انقلاب در سال جاری اظهار کرد: حضرت فاطمه و همه اولیا الهی برای این آمدند و شهید شدند که حکومت اسلام حاکم شود و این توفیق در کشور ایران حاصل شد.


وی با بیان اینکه به زعم دشمنان قرار بود عمر انقلاب چند ماه باشد و اجازه طولانی شدن انقلاب را ندهند گفت: با همه کارشکنی های دشمنان علیه ایران، انقلاب ایران به چله خود رسیده و در برابر تمام سختی ها و فراز و نشیب های دشمن ایستادگی کرده است.


رئیس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه ایران ترسی از دشمنان خود ندارد افزود: دشمن تمام قوای خود را در کل جهان بسیج کرده تا انقلاب ایران را بدنام کنند و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نکرده اند.


عادلی با اذعان به اینکه هرکسی نمی تواند در برابر قدرت زمان خود ایستادگی کند مگر اینکه خود نیز احساس قدرت کند بیان کرد: آن چیزی که در دل دشمنان ایران عقده شده این است که انقلاب و نظام اسلامی باوجود همه تحریم ها و دشمنی ها به رشد و پیشرفت رسیده و باعث الگوی دیگر کشورها شده است.


وی با بیان اینکه گرانی و بیکاری دو مشکل امروز کشور است تصریح کرد: بخشی از دلایل وجود این مشکلات هجمه های استکبار علیه انقلاب است ولی انقلاب باتجربه خود از دوران انقلاب و دفاع مقدس می تواند از سد این مشکلات نیز عبور کرده و آن ها را مرتفع کند.


رئیس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به سه جریان معارض مقابل انقلاب گفت: بخش اعظم از مشکلات کشور حاصل تفکر افراد لیبرال در کشور است که فکر می کنند بااتصال به آمریکا همه مشکلات کشور حل می شود.


عادلی با بیان اینکه کمونیست های تفنگ به دست از دیگر جریان های معارض انقلاب بود افزود: سومین جریان معارض با انقلاب منافقین و خودفروخته هایی هشتند که دم از مردم می زدند ولی در سخت ترین شرایط کشور و مردم ایران را به بیگانه فروختند.


وی با بیان شکاف بین مردم مسؤولین یکی از برنامه های دشمن علیه کشور و انقلاب است خاطرنشان کرد: دشمن برنامه دارد تا با چند اختلاس نظام را ناکارآمد جلوه دهند ولی نظام با این افراد سودجو و اختلاس گر به شدت برخورد خواهد کرد.


رئیس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه بارأی درست به افراد در انتخابات می توان با ناکارآمدی مبارزه کرد گفت: جنگ امروز جنگ اقتصادی با دشمن است و باید در جنگ اقتصادی مانند دوران دفاع مقدس در برابر دشمن ایستاد که این مهم با اتحاد و همدلی به وجود می آید.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان