سید مهدی رجایی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و حسن خلق با مراجعین اظهار کرد: در طول این دو سال همواره به دنبال این بودیم تا بااخلاق و رفتار شایسته با مردم و ارباب رجوعان رفتار کرده و کار مردم نیز سریع تر انجام شود.



وی با اشاره به ارتباط دوسویه بین شهرداری و مردم گفت: شهرداری ازجمله نهادهایی است که در طول شبانه روز با مردم درزمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، پسماند و غیره در ارتباط است که می توان گفت خانواده بزرگی را شکل داده اند.



شهردار لنگرود با بیان اینکه یکی از مشکلات چند سال اخیر مسئله اقتصادی در کشور است افزود: برخی افراد برای امرارمعاش خود اقدام به دست فروشی در پیاده رو می کنند که در قانون به معنای سد معبر است که در این زمینه قانون نیز اختیاراتی را برای برخی نهادها در نظر گرفته است.



رجایی با بیان اینکه شهرداری طبق قانون مکلف به جمع آوری سد معبر است تصریح کرد: ممکن است در حین انجام مأموریت توسط نیروهای سد معبر مسائلی پیش آید که از مردم درخواست دارم این گونه موارد را به شهرداری اطلاع رسانی کنند و در مقابل، واکنش تندی نشان ندهند.



وی با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر بین شهرداری با شهروندان گفت: شهرداری متعلق به همه مردم است و هر آنچه انجام می دهیم برای بهتر شدن شهرمان است که لازم است مردم نیز با شهرداری همکاری کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان