به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امروز در خطبه های عید سعید فطر در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه باید مواظب ثواب هایی باشیم که در ماه رمضان جمع کرده ایم اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا دستاوردهای ماه رمضان را با توکل بر خدا برای ماه های دیگر حفظ و درراه خدا قدم برداریم.

وی با بیان اینکه انسان در دنیا کاستی هایی دارد گفت: تمام کاستی های انسان در دنیا با توکل به خدا و توسط خدا حل خواهد شد و او قادر به همه چیز است.

امام جمعه لنگرود با اشاره به ۱۵ خرداد و آغاز نهضت امام خمینی افزود: مهم ترین دستاورد ۱۵ خرداد مشخص شدن ماهیت رژیم پهلوی داد و با ظاهرسازی هایش مردم را فریب داده بود که به خاک و خون کشیدن مردم دست رژیم شاهنشاهی رو شد.

سلیمانی با اشاره به مقاومت نیروهای یمن مقابل عربستان بیان کرد: عربستان در طول این چند سال نتوانست مقابل یمن به نتیجه برسد و پادشاه عربستان دست به دامان آمریکا شده است ولی آمریکا نیز قادر به این اقدام نیست.

وی با تأکید رهبری بر مقاومت مردم مقابل دشمن خاطرنشان کرد: تا زمانی که استکبار در جهان وجود دارد مقاومت نیز وجود دارد و پیروزی بر دشمن جز با وحدت و اتحاد بین مسلمانان شکل نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان