به گزارش لنگرخبر، هانی عارف امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته برای یک هزار و 38 نفر از افراد تحت پوشش حکم فوت، ازکارافتادگی و بازنشستگی صادرشده که 535 حکم مربوط به فوت، 153 حکم مربوط به ازکارافتادگی و 226 حکم مربوط به بازنشستگی است.



وی تعداد افراد بیمه شده تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان را 75 هزار و 793 نفر دانست و تصریح کرد: بیشترین بیمه شده در سطح استان به شهرستان لنگرود با پنج هزار و 714 نفر و کمترین بیمه شده به شهرستان تالش با چهار و 907 نفر تعلق دارد.



مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان تعداد افراد مشمول بیمه در شهرستان آستارا را 9 هزار نفر دانست و گفت: از این تعداد یک هزار و 405 نفر تا پایان سال 97 تحت پوشش صندوق قرارگرفته اند که 440 نفر مربوط به بخش لوندویل و 965 نفر مربوط به بخش مرکزی است.



عارف با بیان اینکه از روستاییان و عشایر استان گیلان انتظار داریم هرچه سریع تر نسبت به عضویت در صندوق اقدام کنند، چراکه حادثه خبر نمی کند، افزود: رسانه ها، دهیاری ها، بخشداری ها و شوراهای اسلامی روستاها نقش تأثیرگذاری در معرفی بیمه روستایی و عشایری دارند که باید از ظرفیت فوق استفاده کرد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان