سید مهدی رجایی در گفت وگو با خبرنگار لنکرخبر با بیان اینکه ایجاد فضای تفریحی در شهرها ازجمله وظایف شهرداری است اظهار کرد: باغ ملی و پارک فجر، دو فضای تفریحی و مکان بازی برای کودکان در لنگرود است که قدمت آن ها به بیش از دو دهه می گذرد که نیاز به بازسازی و تعویض و تعمیر تجهیزات و اضافه کردن امکانات دارد.



وی با بیان اینکه باغ ملی لنگرود یکی از مراکز تفریحی برای کودکان و فضایی برای سالمندان است گفت: نقشه طرح جدید برای بازسازی باغ ملی توسط مهندسین دانشگاه آزاد لنگرود طراحی شده که از بین چند طرح یک طرح که در حال اجراست انتخاب شده است.



شهردار لنگرود با بیان اینکه در نظر داریم با تغییر ظاهری در باغ ملی، فضای مناسب تری را برای خانواده های لنگرودی مهیا کنیم افزود: در این طرح، فضای ورزشی و تفریحی برای کودکان، فضایی برای سالمندان و ساماندهی تاکسی در اطراف باغ ملی در نظر گرفته می شود.



رجایی با اشاره به آغاز طرح بازسازی باغ ملی از اسفند 1396 بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح تاکنون بیش از 80 درصد است که با توجه به روند خوب پیشرفت فیزیکی این طرح، پیش بینی می شود این طرح در سال جاری به بهره برداری برسد.



وی با اشاره با وضعیت پارک فجر لنگرود تصریح کرد: توسعه پارک فجر می تواند موجب جذب گردشگر شود که دراین باره طرح مطالعاتی آن انجام شده است که بعد از تصویب در کارگروه گردشگری استارت آغاز این پروژه زده می شود که موجب جذب و ماندگاری گردشگر خواهد شد.



شهردار لنگرود با بیان اینکه هم اکنون چند استخر در پارک فجر وجود دارد که میزان کل آن ها ۹ هکتار است گفت: در طرح پیشنهادی، استخرها به یکدیگر متصل خواهد شد و در اطراف آن نیز تفریحات آبی، ایجاد مبلمان شهری، فضای سبز و بازی و غیره در نظر گرفته شده است.



رجایی با اشاره به پارک حاشیه ای در انتهای جاده چمخاله نیز تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر لنگرود در نظر دارد تا با احیا و بازسازی مجدد پارک انتهای جاده چمخاله از ظرفیت توریستی این منطقه به لحاظ عبور مسافران و گردشگران، استفاده و فضایی سبز و شاداب را ایجاد کند.



 







انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان