به گزارش لنگرخبر، کمیل لاهوتی عصر امروز در افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری چاف و چمخاله با بیان اینکه این شهر دارای ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی آزاد است، اظهار کرد: با توجه به تردد زیاد مسافران و گردشگران در چاف تلاش کردیم تا در سواحل چاف نیز فضایی جهت استفاده مسافران آماده سازی کنیم.


شهردار چاف و چمخاله با اشاره به احداث بندر ویژه اقتصادی در چمخاله گفت: این طرح توسط مجلس تصویب شد که در حال احداث است که قطعاً با اتمام کار و شروع به کار بندر شاهد رشد شهرستان و منطقه و ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.


وی با بیان اینکه شهر چاف و چمخاله دارای مردمی خونگرم و مهمان نواز است، افزود: طرح مطالعاتی شادترین شهر کشور در حال تدوین است تا بتوانیم شهر چاف و چمخاله را به عنوان شادترین شهر کشور ثبت کنیم.


لاهوتی با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی تصریح کرد: افتتاح فاز اول پارک جنگلی توسکا، افتتاح فاز اول طرح سالم سازی بانوان در ساحل چمخاله و افتتاح طرح سالم سازی دریا در ساحل چاف سه طرح عمرانی شهرداری چاف و چمخاله است که امروز به صورت رسمی به بهره برداری رسید.


شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه استارت این پروژه ها از تیرماه سال ۹۷ آغاز و در تیرماه سال جاری شاهد بهره برداری آنها هستیم، خاطرنشان کرد: برای پارک جنگلی توسکا پنج میلیارد تومان، پنج میلیارد تومان برای طرح سالم سازی دریای چاف و یک میلیارد تومان برای طرح سالم سازی بانوان چمخاله از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شد.


به گزارش لنگرخبر، عصر امروز با حضور رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور سه پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود شامل لوله گذاری دفع آب های سطحی، پروژه زیباسازی و بازآفرینی شهری و محوطه پل خشتی و باغ ملی لنگرود بااعتبار حدود ۶ میلیارد تومان و سه پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری چاف و چمخاله شامل پارک جنگلی توسکا، طرح سالم سازی بانوان در چمخاله و طرح سالم سازی دریا در چاف بااعتبار ۱۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان