به گزارش لنگرخبر، مهرداد لاهوتی امروز در جلسه شورای اداری بخش کومله این شهرستان در سالن گردان حمزه کومله با بیان اینکه دنیا در توهم ابرقدرتی خود است، اظهار کرد: توقیف کشتی انگلیسی در واکنش به توقیف کشتی ایرانی موجب شده تا انگلیسی ها و آمریکایی ها هنوز در گیجی به سر ببرند و متحیر از این اقدام مانده اند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خامنه ای همان مسیر امام خمینی را برای اجرای آرمان های انقلاب دنبال می کند، گفت: اندیشمندان دنیا معتقدند که راه نجات بشریت راه انقلاب و اسلام است ولی تفاوت در این است که مردم ایران شجاعت انجام این کار و مقابله با سلطه را داشتند ولی دیگر کشورها از این اقدام جسورانه عاجزند.

وی با بیان اینکه آمریکا همه فشارهای خود علیه ایران را اعمال می کند، افزود: آمریکا تلاش می کند با تحریم و فشارهای اقتصادی موجب خسته شدن مردم از انقلاب و مقابله با نظام شوند ولی رهبری و قوای نظام به دنبال استفاده از تهدید به فرصت هستند که اقداماتی در حال انجام است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به تشدید تحریم ها علیه ایران و تغییر نگاه مسؤولین بیان کرد: نگاه دولت و مردم به صادرت بیشتر شده و تلاش می شود که واردات کمتری انجام شود و توجه به تولید داخل نیز توسط دولت و مجلس بیشتر شده است.

لاهوتی با اشاره به توجه دولت و مجلس به پیله ابریشم در سال جاری تصریح کرد: با توجه ویژه ای که امسال به پیله ابریشم و تعیین نرخ تضمینی شد شاهد افزایش چند برابری تولید نخ ابریشم از ۶۰ تن به ۲۵۰ تن بودیم که این نشان دهنده رغبت تولیدکنندگان به دلیل حمایت دولت از کشاورز بود.

نائب رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس دهم با بیان اینکه حدود ۴۲ هزار میلیارد یارانه در طول سال به مردم پرداخت می شود، افزود: فشارهای آمریکا باعث شده تا درباره وضعیت اقتصادی کشور، مسؤولین به فکر و تحقیق بیشتری فرو روند که این نعمت است.

لاهوتی با اشاره به پرداخت ۱۰۰ هزار میلیارد یارانه آشکار برای یارانه ماهانه مردم و گندم و کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: اقدامات و فشارهای آمریکا باعث شد تا نسبت به هزینه ها حساس شویم که با تحقیق های انجام شده حدود ۹۷۰ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان پرداخت می شود که نسبت به آن غافل بودم که توجه دولت و مجلس به سمت اصلاح ساختار اقتصادی رفته است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه باید در سطح مسؤولین وحدت کلام وجود داشته باشد، گفت: معتقدم باید در این وضعیت کشور وحدت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم کشور را مدیریت کنیم.

ترویج سبک زندگی اسلامی در یادواره های شهدا

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان نیز با بیان اینکه خادمی شهدا بالاترین ارزش است، اظهار کرد: مجلس شهید مجلس ختم نیست و باید پیامی درست و مدون به شرکت کنندگان از شهدا و انقلاب صادر شود.

عباس بایرامی با بیان اینکه باید دل های مردم در یادواره های شهدا به یکدیگر نزدیک شود، گفت: در برگزاری یادواره شهدا به دنبال ترویج فرهنگ انقلاب و سبک زندگی اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه یادواره های شهدا هزینه نیست بلکه سرمایه است، افزود: باید در برگزاری این یادواره ها به جوانان میدان داد و از امروز فضا را برای تلاش جهت ترویج فرهنگ انقلاب برای آنان بازگشایی کرد تا این اقدام در آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان