به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،  در جریان این رقابت ها ، تیم های بسکتبال درفک گلبند رشت ، شهرداری لنگرود، ملوان بندرانزلی و عقاب تالش با برتری در هر دو دیدار مرحله حذفی برابر رقبای خود، به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.



بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم های بسکتبال درفک گلبند رشت و مهندسین گیلان در دومین بازی از مرحله حذفی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم  رشت در یک بازی نزدیک با نتیجه ۶۶ بر ۶۳ برابر حریف خود به برتری دست یافت تا با دومین پیروزی متوالی برابر مهندسین گیلان به نیمه نهایی راه یابد.



در دیگر بازی برگزار شده این مرحله نیز تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و صومعه سرا رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تdم بندرانزلی در یک بازی برتر با نتیجه ۴۸ بر ۳۱ برابر حریف خود پیروز شد تا این تیم نیز با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه نهایی صعود کند.



همچنین در دیگر بازی برگزار شده ، تیم های بسکتبال شهرداری لنگرود و دنیای فلز رشت مقابل هم قرار گرفتند که تیم  لنگرود موفق شد با نتیجه ۷۲  بر ۶۱ تیم رشت را شکست دهد تا با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه یابد.



در دیگر دیدار برگزار شده مرحله حذفی این مسابقات ، تیم های بسکتبال عقاب تالش و چای رفاه لاهیجان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم تالش در یک بازی یکطرفه با نتیجه ۱۰۸ بر ۴۹ برابر چای رفاه پیروز شد تا این تیم نیز به مرحله نیمه نهایی صعود کند.



در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها نیز که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود ، تیم های درفک گلبند رشت و عقاب تالش به مصاف هم می روند و در دیگر بازی این مرحله، تیم های شهرداری لنگرود و ملوان بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند که در نهایت تیم های برتر این مرحله به دیدار نهایی راه می یابند.



در رقابت های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، ۱۱ تیم حضور داشتند که در دو گروه با هم رقابت کردند که در نهایت چهار تیم از هر گروه به مرحله حذفی صعود کردند که با اتمام مرحله حذفی، چهار تیم یه مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان