به گزارش لنگرخبر، سیروس شفقی امروز در نخستین روز از هفته دولت در دفتر امام جمعه لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای کارمند دولت اظهار کرد: هفته دولت هفته قدردانی و نکوداشت خون شهیدان و دولتمردانی است که در مدت کوتاه خدمت خود، کارهای بزرگ و ماندگاری انجام دادند که ویژگی های این دو شخصیت برجسته باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.



وی با بیان اینکه هفته دولت تجدیدعهد و پیمان با آرمان های امام راحل و شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای آگاهی رسانی و ارائه خدمات به مردم، بهره برداری از پروژه ها و تلاش در راستای تکمیل پروژه های مهم شهرستان است.



فرماندار لنگرود یکی از رویکردهای دشمن را کوچک شمردن دستاوردها و فعالیت های نظام عنوان کرد و افزود: باید با ارائه آمار و اطلاعات به صورت صحیح و آگاهی رسانی در حوزه کاری با هجمه های دشمن مقابله کرد.



شفقی از افتتاح 125 پروژه بااعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: در پروژه های هفته دولت امسال به عمران شهری و روستایی توجه ویژه ای شده و دیگر پروژه های مهم شهرستان نیز در دهه فجر به بهره برداری می رسد که امسال تعداد پروژه های شهرستان نسبت به سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.



وی با تأکید بر وحدت و همدلی بین مسئولان و قدردانی از همکاری مردم در راستای تسریع در انجام پروژه ها بیان کرد: حفظ وحدت در شرایط تحریم و هجمه های دشمن امری مهم و ضروری است و مدیران دستگاه های اجرایی باید به دوراز هرگونه حاشیه ثمره این همدلی را در بخش های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی متبلور کنند.



فرماندار لنگرود با تأکید بر اینکه حفظ فضای همدلی و وحدت بین مسئولان با همراهی امامان جمعه و جماعات حفظ می شود، گفت: استقرار میز خدمت در مساجد شهرستان نیز در راستای بررسی و حل مشکلات و ارائه خدمات مستمر برگزار می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان