به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، هم زمان با آغاز نخستین روز از هفته دولت گلزار متبرک شهدا با حضور فرماندار شهرستان، اعضای شورای تأمین و مسئولین ادارات شهرستان گل باران شد.



در هفته دولت امسال ۱۲۵ پروژه بااعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری می رسد.



در نخستین روز از هفته دولت، سه پروژه بهزیستی شهرستان لنگرود بااعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان یک پروژه مرکز بهداشت لنگرود بالغ بر 120 میلیون تومان به بهره برداری رسید.







مرکز روانشناسی و مشاوره مهسان بااعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان توسط بخش خصوصی و با ظرفیت اشتغال پنج نفر نخستین پروژه افتتاح شده امروز بود.



کارگاه تولیدی حمایتی کاویان ویژه پسران دارای معلولیت در بخش اطاقور بااعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان با ظرفیت اشتغال پنج نفر به عنوان دومین پروژه به بهره برداری رسید که این مرکز ظرفیت پذیرش 50 نفر از افراد دارای معلولیت را داراست و نخستین مرکز در نوع خود در شرق گیلان محسوب می شود.



بهره برداری از سه واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش سومین پروژه بهزیستی لنگرود برای افتتاح بود که برای ساخت این واحدهای مسکونی بالغ بر 250 میلیون تومان اعتبار صرف شد که از این میزان 30 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی و 36 میلیون تومان تسهیلات از سوی بنیاد مسکن پرداخت شده و مابقی نیز آورده خود مددجویان است و دریافت پروانه ساختمانی، انشعابات آب، برق و گاز نیز از سوی دولت به صورت رایگان در اختیار مالکان قرار گرفت.







خانه بهداشت سیگارود چهارمین پروژه افتتاح شده در نخستین روز از هفته دولت بود که این خانه بهداشت در سال 62 جزو نخستین خانه های بهداشت در شهرستان لنگرود بود که مجوز تخریب و بازسازی این مرکز در سال 96 صادر و در هفته دولت امسال بااعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان افتتاح شد.



503 نفر تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت سیگارود هستند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان