به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) خانه ملت در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از آئین نامه داخلی مجلس (شفافیت آرا) به عنوان مخالف طرح مزبور عنوان کرد: بخش پررنگ این طرح درباره غیبت ها و بخش دوم مربوط به رای گیری هاست، غیبت نمایندگان یا آرای آنها فوریت مهم امروز کشور نیست، باید مسائل اقتصادی و گرفتاری های مردم را دنبال کنیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس  گفت:نمی دانم برخی دنبال چه هستند یک نماینده  مجلس اگر 15 دقیقه غیبت داشته باشد همان روز به صورت زنده و از طریق رادیو به استحضار مردم می رسد لذا نمی دانم عده ای از نماینگان به دنبال جه هستند.


لاهوتی ادامه داد: دوستانی که  این طرح را مطرح کردند آئین نامه داخلی مجلس را مطالعه نکرده اند چراکه ماده 86 آئین نامه داخلی می گوید اگر نماینده مجلس 100 ساعت متوالی و یا 250 ساعت غیر متوالی در اوقات رسمی مجلس بدون موجه غیبت داشته باشد به خودی خود مستعفی بوده و برکنار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: ما باید مسائل اقتصادی و گرفتاری های مردم را حل کنیم چرا می خواهیم وقت مجلس را بگیریم.


نماینده مردم لنگرود در مجلس  گفت: ما باید همواره دنبال اموال نامشروع مسئولان و ریشه کن کردن فساد در جامعه برویم. ما باید مسائلی را بررسی کنیم که مردم را به گرسنگی می کشد.


لاهوتی گفت: نماینده اگر تخلفی کرده باشد حذف می شود و هر روز غیبت ها اعلام می شود که در این صورت قانون برای برکناری او تصمیم می گیرد. لذا اتهام بی خودی در جامعه با تصویب این طرح ایجاد می کنیم.


وی در خاتمه گفت: پایان مجلس است و باید برویم طرح ها و لوایحی که دارای اولویت هستند را بررسی کنیم تا مشکلات جامعه حل شود.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان