به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی عصر امروز در یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله شهرستان لنگرود در سالن ورزشی فرهنگیان کومله با بیان اینکه شهدا مقربان درگاه خدا هستند، اظهار کرد: بهشت رضوان بالاترین جایگاهی است که انسان می توانند در این جایگاه قرار گیرند که شهدا در این مسیر از دیگر انسان ها سبقت گرفته اند.


وی با بیان اینکه برای شناخت راه حق باید مسیر شهدا را دنبال کرد، گرفت: برای اینکه در مسیر حق پایدار بوده و استوار باشیم باید یاد شهدا را گرامی و مسیر آنان را دنبال کرد تا در دام شیطان گرفتار نشویم.


مدیر موسسه طلیعه ظهور با بیان اینکه شهدا سرلوحه تبعیت محض امامت و ولایت هستند، افزود: همه شهدا و اولیا به تبعیت محض از ولایت تأکید کرده و باید این را در برنامه روزانه خود قرار دهیم تا در مسیر سعادت قرار بگیریم.


حیدری کاشانی با اذعان به اینکه با هم نشینی با شهدا هیچ بن بستی وجود ندارد، تصریح کرد: در پرتو توجه محض از ولایت فقیه جنگ هشت ساله دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم که یک وجب از خاک ایران کم نشد و در دوران اخیر نیز در جنگ هفت ساله با هدایت های رهبری دشمن و داعش را از پشت مرزهای ایران دور کردیم.


وی با بیان اینکه با مقاومت نیروهای جبهه انقلاب، داعش از سرزمین سوریه و عراق هم خارج شد، گفت: هدف از تشکیل داعش تجزیه ایران و کشورهای اسلامی بود تا استکبار بتوانند اهداف خود را از طریق سلطه بر کشورها اجرا کنند.


مدیر موسسه طلیعه ظهور با بیان اینکه در جنگ با داعش رزمندگانی از ۷۰ کشور اسلامی در برابر استکبار ایستادگی کردند، افزود: حجت بر همه ما تمام است و رمز پیروزی توجه به فرمایشات رهبری و اتکا به داخل است که در صورت توجه در میدان اقتصادی نیز می توانیم مانند جنگ نظامی پیروز شویم.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان