به گزارش لنگرخبر به نقل از آنا، دانشجویان و اقشار مختلف مردم لنگرود در حمایت از امام جمعه این شهرستان نامه ای خطاب به رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ارسال کردند.



در این نامه مردم شهرستان لنگرود از رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خواستند تا امام جمعه جوان و انقلابی این شهرستان ابقا شود.







در این نامه آمده است: استحضار دارید حجت الاسلام سید جواد سلیمانی حدود دو سال امامت جمعه شهرستان لنگرود را عهده دار هست؛ در این سنگر مقدس به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی، ضمن توفیقات فراوان در ایراد خطبه های مؤثر نماز جمعه، منشأ خدمات و تأثیرگذاری های فراوان در حوزه های مختلف ازجمله جذب جوانان شده است.



در ادامه این نامه بیان شده است: حضور گسترده مردم و جوانان در نماز عبادی سیاسی جمعه و سایر برنامه ها تحت مدیریت مستقیم و غیرمستقیم، مؤید این تاثیرگذاری است که در صورت تداوم(هنوز جای کار فراوان دارد) گسترده و عمق تأثیرگذاری بر قلوب مومنین و مردمان خوب این دیار به ویژه جوانان و قشر خاکستری نسبت به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی، بیشتر و بیشتر خواهد شد به عبارتی برخی از این تلاش ها و فعالیت ها هنوز نیمه تمام بوده و ضرورت استمرار آن ها انکار ناشدنی است.







در بخش دیگری از این نامه بیان شده است: متأسفانه از زمان انتصاب ایشان در این جایگاه تاکنون چند بار زمزمه های رفتن امام جمعه مطرح و موجب تکدر خاطر نمازگزاران و آحاد مردم شریف شده است، که به نوعی موجبات رخوت و سستی درروند امور اشاره شده فراهم و با تلاش های گسترده تری این حفره های ایجادشده ، ترمیم می شد.



در ادامه این نامه اعلام شده است: قریب به اتفاق چهره های فرهیخته و نخبه شهرستان بر این باور بوده و مصرند حداقل یک دوره کامل امامت جمعه حجت الاسلام سلیمانی سپری و سپس موضوع تغییر و جابجایی مطرح شود البته همه ما خواهان ارتقا حوزه تأثیرگذاری ایشان در سطوح گسترده تر هستیم؛ لذا استدعا داریم تا پایان دوره سه ساله امام جمعه محترم، موضوع تغییر و جابجایی منتفی شود و همان گونه که اشاره شد به سبب اشرافی که به مسائل شهرستان دارند.







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان