به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به تلاش هایی که از سوی برخی کشورها برای مذاکره آمریکا با ایران صورت می گیرد، گفت: روحانی در یکی از سخنرانی های خود اعلام کرد که آمریکایی ها پل میان آمریکا و ایران را که همان برجام بود خراب کردند و اکنون آن طرف پل ایستاده و انتظار مذاکره با ما را دارند که امکان ندارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مذاکره میان ایران و آمریکا به برجام گره خورده است، یادآور شد: برگزاری هرگونه دیدار میان سران ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک بسیار غیرممکن به نظر می رسد و تا ترامپ به برجام بازنگردد و این پل را مجدد برقرار نکند، مذاکره میان دو کشور صورت نخواهد گرفت.

آمریکا حسن نیت خود را به ایران نشان نداده است

وی در ادامه به برخی اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران اشاره و بیان کرد: مسائلی همچون دارو و قطعات هواپیما به جان انسان ها بستگی دارد اما تمامی این موارد از سوی آمریکا تحریم شده و جان ملت ایران را به خطر انداخته اند، بعد انتظار مذاکره نیز دارند.

بائوج لاهوتی ادامه داد: مذاکره میان ایران و آمریکا بستگی کامل به خود آمریکایی ها دارد و در وهله نخست آنها باید حسن نیت خود را نسبت به جمهوری اسلامی نشان دهند که همانا پایبندی به برجام است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته جمهوری اسلامی حجم بالایی در فروش نفت داشت و طبق برجام نباید محدودیتی در این زمینه صورت می گرفت اما محدودیت ها امروز میزان صادرات نفت کشورمان را بسیار کاهش داده لذا نباید انتظار مذاکره داشته باشند ضمن اینکه مذاکرات لازم در لایه های غیرآمریکایی در حال انجام بوده و ما صرفا با آمریکا مذاکره نداریم.

پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان