به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در مراسم یادواره شهدای روحانی شرق گیلان در مسجد ملا امیرای شهرستان رودسر اظهار کرد: شهیدان راه خدا زنده بوده و در عالم قیامت مرزوق پروردگار هستند.

وی با بیان اینکه شهدا نظاره گر انسان های این دنیا هستند، افزود: جایگاه شهدا والا است و طبق آیات و روایات خدای متعال انسان هایی که درراه خدا، جهاد می کنند و به شهادت می رسند را با سایر انسان ها مقایسه نمی کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه شهدا مبنای این تفکر اسلامی هستند که جاویدان و زنده بوده و حیات طیبه دارند، گفت: صاحبان قدرت و سلطه گر جهانی دائماً تلاش می کنند تا این تفکر را از گوش جوامع اسلامی محو و نابود یا موهوم کنند.

وی تشکیل گروه های داعش که نشات گرفته از وهابیت است را تلاش استکبار برای نابودی اسلام و محو کردن فلسفه جهاد درراه خدا خواند و تصریح کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس دوران طلایی بود که ملت ایران، جهاد و شهادت عاشقانه درراه خدا را برای جهانیان به نمایش گذاشتند و همان طور که خداوند وعده داده بود که آئینش را حراست می کند، ملت ایران را در برابر متجاوزان و سلطه گران به پیروزی رساند.

فلاحتی با اشاره به اینکه امروز چهره منحوس آل سعود و برخی از کشورهای اسلامی فاسق برای جهانیان آشکارشده، بیان کرد: این کشورها برای ادامه حیات خود به سلطه گران و استکبار متوسل می شوند.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی با خون شهدایی که به آن تزریق می شود به رشد و تعالی می رسد، افزود: این مبنای تفکر اسلامی است که شهادت وسیله ای برای تعالی انسان است که فوق آن وجود نداشته و شهدا متنعم به نور الهی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه شهدا در مجلس ما حضورداشته و از باطن و ظاهر ما اطلاع دارند، گفت: شهادت از جایگاه والایی برخوردار بوده که هیچ فضیلتی به اندازه آن نیست و بهترین چیزی که خدا به انسان می دهد مدال شهادت است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، جانانه در برابر دشمنان اسلام مقاومت و ایستادگی کردند، تصریح کرد: امروز ملت ایران در جنگ نرم که به مراتب گسترده تر، ریشه دارتر و خطرناک تر از دوران هشت سال دوران دفاع مقدس است محکم ایستادگی می کند تا به پیروزی برسد.

فلاحتی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی با جنگ نرم تلاش می کنند تا به درون خانواده ها نفوذ کنند و رفتارهای غربی خلاف فرهنگ اسلامی را در جامعه رواج دهند، خاطرنشان کرد: تقویت و گسترش باورهای اسلامی و دینی و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت در جامعه، راه مقابله برای خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان است.

وی با بیان اینکه روحانیت در همه عرصه های دینی فداکاری کرده اند تا اسلام زنده بماند، گفت: روحانیت در عرصه های میدانی و جهادی حضور چشم گیر داشتند به طوری که میزان شهدای روحانی دوران دفاع مقدس از سایر اقشار جامعه بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به حضور گسترده طلاب در جامعه بیان کرد: امروز هم روحانیت و فضلا در همه عرصه ها خود را سپر بلای مردم می کنند و هر جا که نیاز باشد زودتر از دیگران در عرصه های وارد می شوند.

فلاحتی با بیان اینکه خدا، قرآن و رهبری خط قرمز انقلاب اسلامی هستند، افزود: خوشبختانه امروز دستگاه قضا با مدیریت شجاع و مجاهد، با مفسدان اقتصادی و آقازاده هایی که مردم را به تنگ آورده اند مبارزه می کند تا مردم بدانند خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان