به گزارش لنگرخبر، هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه ناحیه لنگرود و جمعی از سپاهیان و بسیجیان شهرستان با امام جمعه لنگرود دیدار کردند.



 



حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در این مراسم با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس یکی از کم نظیرترین جلوه های مقاومت و ازخودگذشتگی است، اظهار کرد: امام راحل باصلابت و قدرت مردم را در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب ترغیب کرد و دفاع مردم دفاع از ارزش ها و آرمان ها بود که باید این ارزش ها امروز نیز حفظ شود.



 



وی با اشاره به مدیریت جدید درصحنه نبرد گفت: مدیریت جوان سالار یکی از کارهای دفاع مقدس بود که به دنیا معرفی شد و شهید باکری ها، املاکی ها، حسین پورها تربیت و دنیا را شیفته خود کردند و امروز در دانشگاه های لبنان وصیت نامه های این شهدا تدریس می شود.



 



امام جمعه لنگرود قدرت فزاینده در منطقه، فرامنطقه و دنیا را از دیگر ثمرات دفاع مقدس عنوان و افزود: امروز نیروهایی تربیت شدند همچون حزب الله، انصارالله و غیره باقدرت بالای ایمان و قدرت تکنیک و پدافند، توانستند دشمن را نابود کنند.



 



سلیمانی با بیان اینکه امروز تروریسم اقتصادی، دنیا و جمهوری اسلامی را تهدید می کند، خاطرنشان کرد: خط مقدم و دفاع مقدس امروز ما مبارزه با فساد است که امیدواریم این موضوع نهادینه شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان