به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،نقی هدایتی با اعلام این خبر اظهار کرد: رقابت های انتخابی درون اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشور به میزبانی تهران برگزار شد و نفرات برتر تیم ملی انتخاب شدند.

رئیس هیات کشتی گیلان افزود: بر این اساس، «سیدمحمد چوبچیان» نماینده شایسته کشتی گیلان و تنها کشتی گیر این استان در اردوی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشور با غلبه بر حریفش دوبنده تیم ملی را در وزن ۸۲ کیلوگرم برتن کرد.

وی ادامه داد: در جریان رقابت های انتخابی درون اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشور و در وزن ۸۲ کیلوگرم، سیدمحمد چوبچیان از گیلان و مهدی ابراهیمی از قم حضور داشتند که در نهایت چوبچیان کشتی گیر شایسته استان گیلان توانست در مسابقه انتخابی، با نتیجه هشت بر صفر حریفش را شکست دهد.

هدایتی بیان کرد: این کشتی گیر شایسته و ملی پوش گیلانی با این پیروزی به عنوان نفر اول تیم ملی کشتی فرنگی امید کشور در وزن ۸۲ کیلوگرم انتخاب شد تا در رقابت های قهرمانی امیدهای جهان حضور یابد.

رئیس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از روز ششم آبان ماه سال جاری با حضور زبده ترین کشتی گیران این رده سنی، از کشورهای مختلف در دو بخش آزاد و فرنگی در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

انتهای پیام
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان