به گزارش لنگرخبر، آیت الله رضا رمضانی امروز در یادواره ۲۶ شهید والامقام روستای چاف این شهرستان با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: حضور در یادواره های شهدا نوعی تحکیم وحدت و انسجام ملی است که در عرصه های مختلف دینی و تربیتی می توان از این ظرفیت در جهت پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب استفاده کرد.


وی با بیان اینکه بهترین نوع مرگ شهادت است، گفت: در روایات آمده که شهید با ریخته شدن نخستین قطره خونش تمام گناهانش آمرزیده و در نزد خدا روزی می خورند.


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه کرامت بزرگ ترین مرتبه برای شهدا است، افزود: شهدا هرکسی را که بخواهند می توانند شفاعت کنند و باید تلاش کنیم که در روز قیامت مورد شفاعت شهیدان قرار بگیریم.


رمضانی با بیان اینکه رشادت و شجاعت شهدا در تاریخ جاویدان شده است، خاطرنشان کرد: امروز برای حفظ امنیت و انقلاب، رزمندگانی با انتخاب خودشان در خارج از مرزها برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب با استکبار مبارزه می کنند که اگر به زندگی آنان رجوع کنیم پاک ترین افراد بودند.


وی با اشاره به دشواری های زندگی حضرت محمد (ص) در مسیر راهشان بیان کرد: هیچ پیامبری مانند حضرت محمد در طول زندگی دچار زحمت و مصیبت نشد و پیامبر دلیل این آزار و اذیت توسط مردم را نادانی و ناآگاهی آنان دانست.


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه پیامبر همواره در حال فکر بود و برای نجات بشر به دنبال راه حل بود، گفت: هیچ پیامبری از عالم تا خاتم مانند حضرت محمد (ص) اذیت نشد ولی پیامبر همواره برای هدایت آنان از خدا برای مردم طلب مغفرت می کرد.


رمضانی با اذعان به اینکه پیامبر برای اصلاح جامعه بشری احساس مسؤولیت می کرد، افزود: پیامبر الگوی درستی از طرف خدا برای مردم است و امروز اگر می خواهیم درست زندگی کنیم باید سیره علمی و عملی پیامبر را در زندگی روزمره خود در پیش بگیریم.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای مبارزه با فساد، رسیدن به عدالت و دستیابی مردم به حق وحقوق خود است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حقیقت نمودی از انقلاب حضرت مهدی باید باشد و انقلاب چون شعاع و بر خواسته از قیام عاشورا بود باید در مسیر مهدویت حرکت کند و طعم عدالت را همه بچشند.


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر درست خود را طی می کند و ما نسبت به آن کوتاهی می کنیم، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از مسؤولین قوا کوتاهی کنند که به نام انقلاب نوشته شود و باید همه قوای نظام در حدی باشند که برای مردم خدمت کنند و حدود مسؤولیت و وظیفه خود را به خوبی بدانند .


رمضانی با بیان اینکه مردم عام جامعه برای پایداری و پاسداری از انقلاب و اسلام هیچ گاه کم نگذاشتند، افزود: امروز ایران در دنیا به عنوان کشوری مقتدر به شمار می رود که حاصل رشادت های شهدا و توفیقاتی است که در عرصه های مختلف علمی و هسته ای به دست آورده ایم.


وی با اشاره به پروژه غرب در کشور گفت: استکبار پروژه بسیار دقیقی در ایجاد ناامیدی در کشور داشته و سعی دارد با انجام این کار ملت های مسلمان که امیدشان به ایران است را ناامید کند ولی مردم با وفاداری خود اجازه چنین کاری را به دشمن نمی دهند.


عضو مجلس خبرگان رهبری یکی از نگرانی های جامعه اسلامی را عدم اتحاد در بین ملت های مسلمان دانست و بیان کرد: اگر ملت های مسلمان در کنار یکدیگر قرار می گرفتند بزرگ ترین اتحاد و نظام اقتصادی دنیا را شکل می دادند ولی رژیم آل سعود با همدستی رژیم صهیونیستی اتحاد را در بعضی از کشورهای اسلامی از بین برده است.


رمضانی با اذعان به اینکه استکبار ملت های مسلمان را به جان هم انداختند تا به هدف خود برسند، تصریح کرد: بیشترین قربانی در ایجاد فتنه در بین ملت های مسلمان را شیعه و انقلاب داده است زیرا هدف استکبار از ایجاد نفاق در ملت های مسلمان استفاده از منافع این کشورها است.


وی با درخواست از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی برای حضور در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: نمایندگان باید وعده هایی به مردم بدهند که بتوانند آن را اجرایی کنند تا مردم اعتماد خود را به نظام از دست ندهند.


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به ویژگی های مجلس در تراز انقلاب گفت: مجلس در تراز انقلاب باید محکم و راست گو بوده و نمایندگان در کمیسیون های مختلف باید در برابر مشکلات کشور صحبت کرده و راهبرد مناسب دراین باره اقتضا کنند.


رمضانی با بیان اینکه گفته مسؤولین باید با عملشان یکی باشد، افزود: خدمت به مردم یکی از بزرگ ترین نعمت هایی است که پروردگار به انسان داده و اگر حرف و عمل مسؤولین یکی نباشد نفاق بسیار بدی در جامعه ایجاد می شود.


وی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا انقلاب را به طور کامل نابود کند، تصریح کرد: استکبار از راه های مختلف به دنبال نفوذ به کشور بوده تا بتواند تیر خلاص را به انقلاب از طریق تحریم اقتصادی وارد کند که وظیفه ما مسؤولین بسیار زیاد است زیرا در خط مقدم این جنگ هستیم.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان