به گزارش لنگرخبر حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه اتفاقات آبان ۹۸ یک توطئه سنگین علیه ملت ایران بود، اظهار کرد: بعد از گرانی بنزین عده ای سوءاستفاده و آشوب گر با حمایت کشورهای خارجه به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بودند که بصیرت مقام معظم رهبری و مردم، خیلی زود این فتنه خاتمه پیدا کرد.



وی با اشاره به میزان خسارت واردشده به کشور در اثر اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمن به دنبال انتقام گیری از انقلاب به علت شکست های اخیر در خاورمیانه بود و این اتفاق بهترین فرصت برای عملی کردن برنامه هایشان بود، به همین دلیل با تزریق مالی بسیار زیاد، سعی در ایجاد آشوب داشتند و حتی بانک و مراکز عمومی را آتش زدند که مردم با حضور خودپاسخی محکم به این اتفاقات دادند.



امام جمعه لنگرود با اذعان به اینکه بعضی از سیاست گذاری های مسؤولین ناپخته است، تصریح کرد: دشمن مانند مگس بوده و بر روی زخم انسان می نشیند و بعضی از سیاست گذاری های مسؤولین زخمی عمیق بر پیکره مردم گذاشته و دشمن با استفاده از این زخم به دنبال ایجاد اغتشاش بر کشور است لذا نباید اجازه داد فتنه جویان از این زخم ها استفاده کنند.



سلیمانی با درخواست از مسؤولین برای جلوگیری از ایجاد دوگانگی در کشور بیان کرد: مردم به نظام و مسؤولین علاقه مند بوده و تا پای جان خود، از این نظام حمایت می کنند ولی انتظار دارند کسانی بارأی آنان، پای کار آمدند دروغ گویی و ایجاد دوگانگی را کنار گذاشته و از بازی های حزبی دوری کنند و تنها هدفشان کمک جهادی به مردم در این شرایط کشور باشد .



وی با تأکید بر لزوم نظارت دقیق مجلس بر عملکرد دولت افزود: گرانی بنزین ممکن است موجب گرانی کالا شود لذا دستگاه های نظارتی به مانند مجلس باید نظارت خود را بیشتر کرده و با مسؤولین که نمی تواند قیمت کالا را کنترل کند برخورد و حتی او را استیضاح کنند.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه باید در مساجد، جوانان را با آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کرد، گفت: باید دید سهم من امام جمعه در اتفاقات اخیر چقدر است زیرا هنوز جوانان از ما سؤال می کنند که چرا اتفاقات مربوط به اعتراضات به قیمت بنزین باعث ایجاد آشوب در کشور شده است.



سلیمانی با اشاره به اهمیت انتخابات جاری در گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: نماینده ای که اموال خود را شفاف اعلام کند و از تخریب رقبا دوری کند قطعاً در انتخابات آینده موفق می شود زیرا نقش انتخابات این دوره مجلس در گام دوم بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل از مردم درخواست دارم در انتخاب خود بسیار دقت کنند.



وی با اذعان به اینکه تنها نهاد تغییر امام جمعه، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است، خاطرنشان کرد: شرایط خاصی در لاهیجان حاکم بود و علیرغم موفقیت بنده در لنگرود، تصمیم این شورا انتخاب بنده به عنوان امام جمعه لاهیجان بود که امیدوارم در این سنگر موفق شوم.



امام جمعه لنگرود یکی از مهم ترین مشکلات شهرستان لنگرود را شهرک های صنعتی دانست و گفت: در تریبون نماز جمعه همواره سعی کردیم مطالبه گری داشته و مشکلات مردم و لنگرود را بیان کنم که یکی از مهم ترین مشکلات این شهر که بارها در نماز جمعه اعلام کردم شهرک صنعتی است که امیدوارم به زودی این مشکل رفع شود.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان