به گزارش لنگرخبر، پرویز محمد نژاد نخستین داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که در ساعات آغازین نام نویسی به اتفاق جمعی از فرهیختگان و بزرگان کلیه مناطق شهرستان لنگرود با حضور در فرمانداری لنگرود پا به عرصه انتخابات گذاشت.



محمدنژاد در گفت وگو با لنگرخبر ضمن ابراز خرسندی از ورود به عرصه انتخابات اظهار کرد: انگیزه اصلی بنده از ورود به این عرصه مهم و گسترده، پاسداشت و حفظ ارزش های اسلامی ملت بزرگ ایران در انقلاب و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در ترویج ارزش ها و ارتقا شاخص های رشد و توسعه در جهت رفاه اجتماعی است.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود با تأکید بر اینکه ورود به عرصه انتخابات از نگاه، ملی و دینی و مذهبی حائز اهمیت است، افزود: تلفیق این دو نگاه این نتیجه را در بر خواهد داشت که حضور در عرصه انتخابات یک تکلیف است.



وی مهم ترین محور برنامه های خود را در حوزه اقتصاد اعلام کرد و گفت: امروز کشور دچار معضلات اقتصادی است که برای رفع بخشی از این معضلات باید به ایجاد زیرساخت ها و بهره برداری از مزیت ها و ظرفیت های بزرگ کشاورزی با توجه به اینکه در قانون مصوب، استان گیلان به عنوان استان کشاورزی محسوب شده اقدام نمود.



محمدنژاد با بیان اینکه کشاورزی سومین فعالیت گسترده اقتصادی در دنیا محسوب می شود، تصریح کرد: متأسفانه عدم دانش و آگاهی و عدم توجه به این حوزه مهم و غفلت از منابع عظیم در اختیار، موجب شده که از ظرفیت ها و پتانسیل های وسیع و بزرگ این حوزه غافل شده و بدون بهره باشیم و حلال این مشکلات، منابع انسانی به عنوان مدیران و عاملین عاقل به عمل خواهند بود.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود، احداث خطوط و راه های ترانزیتی و بزرگ ارتباطی، بنگاه ها و شرکت های تولید محور، استفاده از مدیریت های دانا، کار بلد و پاکدست بر محور شرکت های دانش بنیان را از دیگر رئوس برنامه های خود عنوان کرد.



وی انتخابات را در یک جمله خلاصه کرد و گفت: انتخابات قانون مداری، انسجام ملی در پاسداشت از ارزش های نظام اسلامی و بهره گیری از آن ها در بعد شاخص های توسعه و رشد در جهت ایجاد رفاه اجتماعی است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان