سید مهدی رجایی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه در پی اعلام خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و اعلام عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، فضای شهری لنگرود نیز همگام با سراسر کشور سیاه پوش شد، اظهار کرد: از همان ساعات اولیه خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تمام ریسه های رنگی سطح شهر جمع آوری و بنرها، پرچم ها و پارچه نوشته های مشکی جایگزین گردید.



وی شهید سلیمانی را نماد مقاومت ملل منطقه دانست و افزود: آمریکا باید منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد و دشمنان اسلام بدانند که ما در قبال خون های پاکی که درراه اسلام ریخته می شود، گذشت نخواهیم کرد.



شهردار لنگرود از برگزاری جلسه فوق العاده شورای نام گذاری و مزین شدن یکی از میادین شهر به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح با همکاری و هماهنگی شورای اسلامی لنگرود مصوب شد تا یکی از میادین شهر به نام این شهید بزرگوار نام گذاری شود.



شهردار لنگرود با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه همه آحاد جامعه و بخصوص مسئولین و مدیران است، خاطرنشان کرد: طی مصوبه انجام شده میدان قرقاول در جاده لیلاکوه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی تغییر نام پیداکرده و بعد از انجام اقدامات کارشناسی، نسبت به نصب تصویر این سردار اسلام نیز اقدام می گردد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان