به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه لنگرود با بیان اینکه پیام مهم نماز جمعه دعوت همه مردم به تقوا است، اظهار کرد: 12 بهمن ماه سالروز تاریخ ورود امام خمینی (ره) به خاک ایران است و دشمن برای جلوگیری از این اقدام همه تلاش خود را کردند ولی در مقابل اراده مردم نتوانستند بایستند.

وی با بیان اینکه دهه فجر ایام مبارکی است و باید آرمان های انقلاب و بنیان گذار انقلاب را بازخوانی کنیم، گفت: این مکتب امام و انقلاب است که کشور ایران را از زیر سلطه ظلم و جور رها کرد و امروز انقلاب مردم ایران را نجات داد.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه متأسفانه ای عده ای برکات انقلاب را فراموش می کنند، افزود: این مکتب انقلاب است که انسان ها را تربیت می کند تا در برابر ظلم و جور ایستادگی کند و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز آن شاخصه انقلابی است که شاگرد بزرگ مکتب امام است.

نقوی با اشاره به تقدیم بیش از شش صد شهید دوران دفاع مقدس، دوران انقلاب و مدافعان حرم بیان کرد: این شهرستان مفتخر است که در تمام عرصه ها و هر جا که نیاز به حضور میدانی بود مرد میدان بودند و شهدای شهرستان گویای این حقیقت است.

وی با بیان اینکه تعبیر رئیس شورای سیاست گذاری از لنگرود شهرستانی جهاد گونه و انقلابی و نخبه پرور است، گفت: نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز از لنگرود به عنوان شهری عالم پرور مانند آیات عظام امینیان، مرتضوی لنگرود، عباسی و غیره نام برده است که مهد تربیت عالمان ربانی است.

خطیب جمعه لنگرود با بیان اینکه لنگرود مهد تربیت عالمان و مجاهدان است، افزود: بنده به توانمندی و پتانسیل های شهرستان آگاهم و مأموریتم این است که برای ادامه راه تمام توان خودم را به کار بگیرم.

نقوی با بیان اینکه دست نیاز به سوی همه کسانی که دل درگرو این انقلاب دارند دراز می کنم، گفت: باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا در راستای بیانیه گام دوم به عنوان نقشه راه انقلاب، برای رسیدن به تمدن اسلامی کمک کنیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان