دکتر محمد امامی کورنده فرزند محمود مشهور به نام مستعار هومن با کد ۱۸ پدیده جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود است که از برنامه های خود برای مجلس یازدهم می گوید.



محمد امانی کورنده در خصوص شعار دادن و وعده های توخالی نامزد ها، گفت: نامزد ها بدون هیچ ضمانت اجرایی و حتی سیستمی به وعده های پوچ و توخالی می پردازند که این موضوع از لحاظ قوانین انتخابات، شرع و اخلاق صحیح نیست و پرکردن گوش مردم از وعده های دروغین نوعی کلاهبرداری در سطح وسیع است و مردم باید هوشیار باشند.



نامزد مجلس یازدهم در لنگرود با اشاره به اینکه هر چقدر قدرت درک مردم بالا رود میزان فریب و نیرنگ و کلاهبرداری و دروغ و دروغ های بزرگتر به همان نسبت بالا تر می رود تا بیشتر مردم را فریب دهند، افزود: هدایت این مسیر به سمت و سوی مثبت بر عهده روسای ادارات و نماینده یک شهر است که نماینده یک شهر نماد و نشانه شجاعت و شهامت و دفاع صحیح از حقوق مردم باید باشد.



وی با بیان اینکه شناخت فرد اصلح برای همه افراد کار ساده ای نیست، گفت: منظور از شعور و آگاهی این است که افراد برای کار و زندگی و آینده خود و کشورشان ارزش قائل باشند و من برای این دوره از انتخابات هیچ شعار ندارم اما شعور دارم و عمل می کنم و معتقدم که در دوره نمایندگی باید از هر برنامه و طرحی که به رفاه و آسایش مردم کمک می کند، دفاع کنم و این مرام را سرلوحه کار خود قرار دهم.



این نامزد جوان گفت شماره های تماس و ارتباط من در اختیار همه مردم شریف لنگرود است و با پیام به واتس اپ و تلگرام درد و رنج تک تک آنها را خواهم شنید و برای حضور در محله های آن عزیزان به عنوان یک سرباز آماده در خدمتم.



۰۹۱۲۶۹۶۵۴۷۷

۰۹۱۱۱۳۷۴۱۴۲

M.emami.irib اینستاگرام

کانال تلگرام # لنگر_رود



منتظر ادامه برنامه های تنها نامزد جوان و آینده نگر این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود باشید.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان